S
Header
کد خبر : 65754

تسلیت نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

سرویس اخبار
حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان مظلوم‌مان، پیام تسلیتی صادر کرد.
چهارشنبه 13 دی 1402 ساعت 21:28
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
تسلیت نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان مظلوم‌مان، پیام تسلیتی صادر کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/01/202401102765710336_Thum.jpg تسلیت,نماینده,رهبر,معظم,انقلاب,در,هلال,احمر,در,پی,حادثه,تروریستی,گلزار,شهدای,کرمان nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر،متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جنایت هولناک و تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از مردم عزیزمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های مزدور، قلب‌ها را متألم گرداند و بار دیگر سبب خشمی مقدس در قلوب هموطنان و آزادیخواهان جهان گشت. 

 این حادثه تروریستی همچنین منجر به مجروح شدن تعدادی از داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر و همچنین شهادت امدادگران فداکار و ایثارگر، مکرمه حسینی و علیرضا سعادت ماهانی گردید و خانواده بزرگ هلال احمر کشور را نیز عزادار کرد.

دشمنان انقلاب و این مرز و بوم بدانند که مردم غیور ایران اسلامی همواره در طول تاریخ برای سربلندی و استقلال این کشور و اهتزاز پرچم آن خون ها داده اند و در این راه لحظه ای از آرمان خود دور نخواهند شد.

اینجانب با کمال تاثر و تالم، این حادثه ناگوار را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدّ ظله العالی)، ملت عزیز ایران اسلامی، خانواده‌ شهدای این حادثه ناگوار و خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر تسلیت  عرض نموده، برای مجروحان این حادثه تروریستی آرزوی بهبودی و عافیت و برای خانواده ی معزز و محترم شهدا و مجروحان، صبر و سکینه الهی مسألت می‌نمایم.

 

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

۱۳ دیماه ۱۴۰۲

1/3/2024 9:28:00 PM
آخرین اخبار