S
Header
کد خبر : 65731
دیدار نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر با استاندار کرمان

تاکید بر همکاری دو جانبه به منظور رفع مشکلات موقوفات هلال احمر کرمان

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در دیدار با استاندار کرمان، خواستار همکاری موثر با جمعیت هلال احمر کرمان به منظور حل مشکلات موقوفات شهرستان رفسنجان شد.
چهارشنبه 22 آذر 1402 ساعت 16:40
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
تاکید بر همکاری دو جانبه به منظور رفع مشکلات موقوفات هلال احمر کرمان نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در دیدار با استاندار کرمان، خواستار همکاری موثر با جمعیت هلال احمر کرمان به منظور حل مشکلات موقوفات شهرستان رفسنجان شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/12/202312103730695060_Thum.jpg تاکید,بر,همکاری,دو,جانبه,به,منظور,رفع,مشکلات,موقوفات,هلال,احمر,کرمان nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر، حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در این دیدار با اشاره به جایگاه موفق جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، به وسعت جغرافیایی و تردد زیاد در محورهای مواصلاتی این استان اشاره و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با توجه به پهناوری و اقتصاد صنعتی این استان همواره باید آمادگی کامل داشته باشد.

وی با اشاره به نقش پر اهمیت جمعیت هلال احمر در بحران ها و حوادث طبیعی و غیر طبیعی گفت: هلال احمر نهادی مردمی است که در سخت‌ترین شرایط به ارائه خدمت بی منت می‌پردازد.

وی با مرور برخی از این فعالیت‌های برون مرزی هلال احمر از آنها به عنوان مصادیق حقیقی ایثارگری و کمک به همنوع یاد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر با ذکر این نکته که این جمعیت نهادی مردمی است و با پشتوانه خیرین نوعدوست خدمات عام‌المنفعه خود را به جامعه ارائه می‌کند، خاطرنشان کرد: این‌ که دولت بودجه و اعتباری برای هلال‌احمر در نظر می‌گیرد درواقع جبران کمک‌هایی است که این مجموعه مردمی در بحران‌های مختلف همچون سیل، برف، کولاک و حوادث جاده‌ای برای تسکین آلام مصیبت‌دیدگان به جامعه ارائه می دهد.

حجت الاسلام‌ و المسلمین معزی در این دیدار از عملکرد مدیران و دست اندرکاران اجرایی استان و هماهنگی آنان با جمعیت هلال احمر قدردانی کرد. 

استاندار  کرمان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات جمعیت هلال احمر در این استان گفت: این خدمات نوع‌دوستانه به‌ویژه در مواقع بحران، پررنگ‌تر می‌شود.

محمد مهدی فداکار با بیان اینکه همواره برای کمک به مجموعه ی عام‌المنفعه هلال احمر آماده ایم، در خصوص پیگیری رفع موانع و مشکلات موجود در مسئله موقوفات هلال احمر استان کرمان قول مساعد داد.

12/13/2023 4:40:00 PM
آخرین اخبار