S
Header
کد خبر : 65714
در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی

تعدادی از کارکنان جمعیت هلال احمر به مشهد مقدس اعزام شدند

سرویس اخبار
در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و در چهارچوب اقدامات فرهنگی، خانواده ۶٠ نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر ستاد(جمعا ١٨٠ نفر) به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.
شنبه 18 آذر 1402 ساعت 17:23
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
تعدادی از کارکنان جمعیت هلال احمر به مشهد مقدس اعزام شدند در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و در چهارچوب اقدامات فرهنگی، خانواده ۶٠ نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر ستاد(جمعا ١٨٠ نفر) به مشهد مقدس اعزام شده‌اند. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/12/202312108220930696_Thum.jpg تعدادی,از,کارکنان,جمعیت,هلال,احمر,به,مشهد,مقدس,اعزام,شدند nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی، افراد منتخب و برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «انسان ٢۵٠ ساله» بوده اند که با هدف آشنایی مخاطبان با سیره معصومین (ع) مشخص گردید. 

انسان ۲۵۰ ساله کتابی حاوی بخش‌هایی از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، درباره زندگی سیاسی امامان شیعه است.  

رویکرد محوری این کتاب، مبتنی بر نظریه انسان ۲۵۰ ساله است که زندگی امامان شیعه را علی‌رغم تفاوت ظاهری، در مجموع یک حرکت مستمر می‌داند که از لحظه وفات پیامبر(ص) شروع می‌شود و تا سال ۲۶۰ق به مدت ۲۵۰ سال ادامه پیدا می‌کند و همه آنها در این سال‌ها به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بوده‌اند.

12/9/2023 5:23:00 PM
آخرین اخبار