S
Header
کد خبر : 65700

دیدار دبیرکل هلال احمر با خانواده شهید امدادگر محمدمهدی قصاب

سرویس اخبار
شنبه 27 آبان 1402 ساعت 22:46
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
دیدار دبیرکل هلال احمر با خانواده شهید امدادگر محمدمهدی قصاب http://media.nvhelal.ir//Image/2023/11/202311104784762882_Thum.jpg دیدار,دبیرکل,,هلال,احمر,با,خانواده,شهید,امدادگر,محمدمهدی,قصاب nvhelal

دبیرکل جمعیت هلال احمر در سفر یک روزه خود به شهر یزد با حضور در منزل شهید امدادگر محمدمهدی قصاب از خانواده آن شهید گرانقدر قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان یزد؛ یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر در سفر یک روزه خود به شهر یزد  با حضور در جمع خانواده شهید امدادگر محمد مهدی قصاب گفت: امروز امدادگران هلال احمر ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند. چون حاضرند جان خود را فدای آسایش و آرامش مردم کنند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه شهدا سرمشق و الگوی ما هستند، گفت: نقش مادران شهدا در تربیت فرزندانی که جان خود را برای اسلام و میهنشان در طبق اخلاص گذاشتند، بسیار مهم است و زحمات اصلی را در هشت سال دفاع مقدس، مادران شهدا کشیدند.

مادر شهید قصاب نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، از مسئولان هلال احمر قدردانی کرد که در این مدت با خانواده شهید در ارتباط هستند و خاطرات این شهید را مرور می‌کنند.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود و یک نسخه از کتاب نقش هلال احمر استان یزد در دفاع مقدس به روایت اسناد با عنوان حماسه هلال  که توسط دبیرکل جمعیت هلال احمر رونمایی شده بود به خانواده این شهید گرانقدر اهدا شد.

این دیدار با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، مدیرکل امور مجامع جمعیت هلال احمر، مسئول نمایندگی ولی فقیه و مدیران سابق و جدید جمعیت هلال احمر استان صورت گرفت.

شهید امدادگر محمد مهدی قصاب در نیمه شعبان ١٣۴۵ به دنیا آمد و در هشتم تیر ماه ١٣۶٢ در عملیات والفجر ٢ به درجه شهادت نائل آمد.

11/18/2023 10:46:00 PM
آخرین اخبار