S
Header
کد خبر : 65695
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان

نظامنامه ابلاغی دفتر مقام معظم رهبری، سرلوحه تمامی فعالیت هاست

سرویس اخبار
حجت الاسلام والمسلمین انصاری در آیین معارفه رئیس جدید اداره حراست هلال احمر گفت: نظامنامه ابلاغی از سوی دفتر مقام معظم رهبری باید سرلوحه تمامی فعالیت ها در هلال احمر قرار گیرد.
پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 17:14
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
نظامنامه ابلاغی دفتر مقام معظم رهبری، سرلوحه تمامی فعالیت هاست حجت الاسلام والمسلمین انصاری در آیین معارفه رئیس جدید اداره حراست هلال احمر گفت: نظامنامه ابلاغی از سوی دفتر مقام معظم رهبری باید سرلوحه تمامی فعالیت ها در هلال احمر قرار گیرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/11/202311101699967607_Thum.jpg نظامنامه,ابلاغی,دفتر,مقام,معظم,رهبری،,سرلوحه,تمامی,فعالیت,هاست nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین انصاری در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره حراست هلال احمر خوزستان با بیان اهمیت جایگاه حراست گفت: همه باید به مقوله حراست، بیش از یک نگاه اداری و سازمانی، به عنوان یک مقوله ارزشی نگاه کنند.

 وی در  ابتدای سخنان خود با تشریح حدیثی از امام علی (ع) افزود: اما فرمودند بر در خانه دلم نشستم و اجازه ورود غیر خدا به آن را ندادم» لذا هرکس که بتواند از خود حراست کند، می تواند از مرزهای سرزمینی و ارزشی هم خوب حراست کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در جمعیت  هلال احمر خوزستان تاکید کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موضوع حراست تصریح دارند که «باید با مردم مرتبط باشید، مسؤلان در برخورد با لغزش‌های احتمالی مردم باید همراه با عفو و گذشت برخورد نمایند. چشم‌پوشی از خطاهای قابل اغماض مردم را، متفاوت از برخورد با قانون شکنان و گروه‌ها و باندهای منفعت جو و قدرت‌طلب بدانید. بنابراین رسالت سازمان‌های نظارتی از جمله حراست دستگیری و نه مچ گیری است
حجت الاسلام والمسلمین انصاری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت نظامنامه ابلاغی حوزه نمایندگی ولی فقیه  در جمعیت هلال احمر از دفتر رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: نظامنامه ابلاغی از دفتر مقام معظم رهبری به نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر باید سرلوحه تمامی فعالیت ها در هلال احمر قرار بگیرد.

وی در ادامه با قرائت بند دوم وظایف نظارتی  نظامنامه، به همکاری های فی ما بین مجموعه های نظارتی ملی و درون جمعیت با حوزه نمایندگی ولی فقیه اشاره کرد و این  نظامنامه را سندی کم نظیر و ارزشمند دانست که با عنایت مقام معظم رهبری و تلاش های نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر  به سرانجام رسیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در جمعیت  هلال احمر خوزستان در پایان ضمن تشکر از میثم حیدری سرپرست سابق اداره حراست، به دلیل تلاش های ارزشمند وی، برای عباس بختیاری  رئیس جدید اداره حراست آرزوی موفقیت کرد.

این جلسه با حضور مدیر عامل، معاون امور اسناد و مدارک دفتر مرکزی جمعیت هلال احمر، قائم مقام اداره کل حراست استان و جمعی از معاونین و مدیران هلال احمر خوزستان برگزار شد.

11/16/2023 5:14:00 PM
آخرین اخبار