S
Header
photo-camera.png
کد خبر : 65679
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر

جوانان عزیز بدانند که زیستن متعالی در پرتو توجه به مبانی فرهنگی-اسلامی ممکن است

سرویس اخبار
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در پیامی سالروز تاسیس سازمان جوانان را گرامی داشت.
یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 10:20
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
جوانان عزیز بدانند که زیستن متعالی در پرتو توجه به مبانی فرهنگی-اسلامی ممکن است نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در پیامی سالروز تاسیس سازمان جوانان را گرامی داشت. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/11/202311109643417198_Thum.jpg جوانان,عزیز,بدانند,که,زیستن,متعالی,در,پرتو,توجه,به,مبانی,فرهنگی-اسلامی,ممکن,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر؛ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین معزی به شرح زیر است 

جوانان داوطلب در جمعیت هلال احمر یک رکن مهم برای ایجاد و گسترش مفاهیم و ارزش‌های خداپسندانه و نوع‌دوستانه همچون ایثار، از خود گذشتگی، انسانیت و احسان و سعه صدر به شمار می‌آیند. سازمان جوانان جمعیت هلال احمر یک سازمان عملیاتی، علمی و فرهنگی به تمام معناست که این‌ ارزش‌ها و مفاهیم را در جامعه اسلامی بسط می‌دهد. 

این سازمان بستری مناسب برای حضور جوانان این مرز و بوم در کنار یکدیگر و تربیت آنها به عنوان جوانانی مومن، معتقد، فداکار، ایثارگر، پرنشاط و امیدوار به آینده است که سرمایه‌ای عظیم برای کشور محسوب می‌شوند و حضور آنان پشتوانه‌ای محکم برای انجام وظایف بشردوستانه این نهاد مردمی است. 

به فرموده رهبر معظم انقلاب دام ظله، جوانان ما نقطه اتکای انقلاب اسلامی و حرکت جهادی در کشورند و معتقدیم برخلاف توهم دشمن همچنان در مسیر حقیقی انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع از ارزش های دینی حرکت می کنند.

امروز جوانان هلال احمر نیز با الگوقراردادن شهدای گرانقدر، نسخه‌ای متفاوت و به روز از کنش انسان دوستانه مبتنی بر نگرش انقلابی در فضای هلال عرضه می کنند و توقع از مدیران این مجموعه آن است که برای این تلاش مبارک از انجام هرگونه حمایت های معنوی و مادی دریغ نکنند. 

جوانان عزیز باید بدانند که زیستن متعالی و حرکت در مسیر رشد و شکوفایی در پرتو توجه به مبانی فرهنگی اسلامی ممکن است؛ چرا که جامعه دور از فرهنگ جامعه ای مُرده خواهد بود. 

اینجانب هفتاد و ششمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را به اعضای جوان داوطلب این نهاد مردمی و عام المنفعه ، مدیران و کارکنان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی تبریک می‌گویم و از خداوند متعال دوام توفیقات و‌موفقیت روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال خواستارم. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

عبدالحسین معزی

11/5/2023 10:20:00 AM
آخرین اخبار