S
Header
کد خبر : 65667
حجت الاسلام والمسلمین معزی خطاب به ائمه جماعت هلال احمر

برنامه‌‌های فرهنگی نیازمند بازنگری در شیوه اجرا، نوآوری و خلاقیت است/ مبلغ فعالیت‌های هلال احمر در میان مردم باشید

سرویس اخبار
نماینده رهبر معظم انقلاب در نشست با ائمه جماعات سه استان اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جمعیت هلال احمر، بر لزوم ترویج فعالیت‌های انسان دوستانه، خیرخواهانه و خداپسندانه جمعیت هلال احمر در جامعه تاکید کرد.‌
سه‌شنبه 9 آبان 1402 ساعت 16:23
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برنامه‌‌های فرهنگی نیازمند بازنگری در شیوه اجرا، نوآوری و خلاقیت است/ مبلغ فعالیت‌های هلال احمر در میان مردم باشید نماینده رهبر معظم انقلاب در نشست با ائمه جماعات سه استان اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جمعیت هلال احمر، بر لزوم ترویج فعالیت‌های انسان دوستانه، خیرخواهانه و خداپسندانه جمعیت هلال احمر در جامعه تاکید کرد.‌ http://media.nvhelal.ir//Image/2023/10/202310103507382550_Thum.jpg برنامه‌‌های,فرهنگی,نیازمند,بازنگری,در,شیوه,اجرا،,نوآوری,و,خلاقیت,است/,,مبلغ,فعالیت‌های,هلال,احمر,در,میان,مردم,باشید nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، گردهمایی منطقه‌ای ائمه جماعات هلال احمر استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین معزی برگزار شد. 

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین معزی خطاب به ائمه جماعت سه استان با اشاره به وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس نظام نامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر که از سوی دفتر مقام معظم رهبری به این مجموعه ابلاغ شده است دو وظیفه هدایت و نظارت بر امور جمعیت به این حوزه محول شده است که باید در استان‌ها به آن توجه شود. 

وی سپس با اشاره به اینکه باید برنامه‌‌های فرهنگی را با برنامه‌ریزی، نوآوری و خلاقیت دنبال کنید، تصریح کرد: آشنایی با چالش‌های زندگی امروزی، نگاه عمیق به سبک زندگی اسلامی که نیاز و ضرورت فرهنگ در جامعه امروز ما است از ضروریاتی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در ادامه به اقامه نماز اول وقت در ادارات تاکید کرد و گفت: در زمان نماز جماعت با بیان مساله‌های کوتاه آگاهی مردم را نسبت به احکام دین ارتقاء دهید. لزوم‌ مناسب‌سازی فضای نمازخانه‌ها از دیگر موضوعاتی بود که نماینده ولی فقیه در هلال احمر به آن تاکید کرد.  

حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه با بیان اینکه مبلغ فعالیت‌های هلال احمر در میان مردم باشید، افزود: در مراوده با افراد و نیروها اخلاق خوش را ترویج دهید. وی همچنین افزود: هر کدام از شما می‌تواند با رفتار حسنه و نیکوی خود مروج اصول و مبانی فرهنگی در جمعیت هلال احمر باشد. 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تاکید بر اهمیت نوآوری و خلاقیت در برنامه‌های فرهنگی  تصریح کرد: ارتباط مستمر، پویا و شاداب با جامعه می‌تواند هم موجب ارتقای سرمایه اجتماعی در جمعیت و هم ارتقا سبک‌زندگی دینی در کشور گردد. 

اهمیت دو ستاد اقامه نماز و امربه معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگی از موضوعات دیگرمورد اشاره حجت الاسلام والمسلمین معزی در این مراسم بود‌‌. 

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در این نشست به مرور برخی از فعالیت‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در یک‌ساله گذشته نیز پرداخت. 

وی برگزاری همایش اخلاق امدادگری را یکی از فعالیت‌های برجسته این مجموعه برشمرد که با استقبال نزدیک هزار و پانصد نفر به صورت بر خط همراه بوده است. 

گفتنی است در این نشست هم اندیشی، ائمه جماعت سه استان نظرات خود را در خصوص پیشبرد برنامه های فرهنگی در جمعیت هلال احمر بیان کردند و تجربه‌های یکدیگر را به اشتراک گذاشتند

10/31/2023 4:23:00 PM
آخرین اخبار