S
Header
کد خبر : 65662
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر هرمزگان

هلال احمر آمادگی تعامل با حوزه علمیه در زمینه‌های مشترک کاری را دارد

سرویس اخبار
یکشنبه 7 آبان 1402 ساعت 06:13
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
هلال احمر آمادگی تعامل با حوزه علمیه در زمینه‌های مشترک کاری را دارد http://media.nvhelal.ir//Image/2023/10/202310105559597376_Thum.jpg هلال,احمر,آمادگی,تعامل,با,حوزه,علمیه,در,زمینه‌های,مشترک,کاری,را,دارد nvhelal

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر هرمزگان، با اشاره به زمینه‌های مشترک همکاری در فعالیت هلال‌احمر و حوزه‌های علمیه گفت؛ جمعیت هلال احمر هرمزگان آمادگی تعامل با حوزه علمیه در زمینه‌های مشترک کاری را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در هرمزگان، دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین هادی شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر هرمزگان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی لواسانی مدیر حوزه علمیه النبی(ص) بندرعباس برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر هرمزگان در این دیدار، با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی، اظهارداشت: امروز رسالت هادیان جامعه این است تا وجدان‌های بیدار را متوجه وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها کنیم‌.

وی با اشاره به جنایاتی که اشغالگران قدس بر علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین اشغالی روا داشته‌اند، گفت: رسالت مشترک هلال‌احمر و حوزه علمیه در نجات بخشی است، هلال احمر جان‌ها و نفوس را صیانت و طبابت می‌کند و علمای دینی و روحانیون نیز بُعد روحی آدمی را حراست و پاسبانی می‌کنند تا با جلوگیری از آغشته شدن نفوس به گناه از امراض و بلایای روحی جلوگیری کنند.

وی افزود: طلاب و روحانیون ظرفیت بالقوه و بالفعلی برای مشارکت در امور خیریه دارند و هر جا نیاز بوده به صورت جهادی پای کار آمده‌اند از این رو می‌توانیم از ظرفیت آنان در امداد و نجات نیز بهره بیشتری بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین شهابی تصریح‌کرد: جمعیت هلال‌احمر هرمزگان، آمادگی کامل دارد تا تعاملی دو سویه را با حوزه علمیه شکل دهد و ضمن استفاده از استعدادهای حوزوی برای پیشبرد اهداف سازمانی و فرهنگی، در برگزاری دوره‌های امدادی نیز مشارکت داشته باشد.

وی خاطرنشان‌کرد: طلاب می‌توانند در اعتلای روحیات مذهبی و باورهای اعتقادی پرسنل هلال‌احمر نقش‌آفرین باشند چرا که جنس کار هلال احمر، امری خداپسندانه است.

10/29/2023 6:13:55 AM
آخرین اخبار