S
Header
کد خبر : 65661

بازدید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر قم از معاونت اداری و پشتیبانی

سرویس اخبار
جمعه 28 مهر 1402 ساعت 14:31
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
بازدید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر قم از معاونت اداری و پشتیبانی http://media.nvhelal.ir//Image/2023/10/202310109658366774_Thum.jpg بازدید,مسئول,دفتر,نمایندگی,ولی,فقیه,در,هلال,احمر,قم,از,معاونت,اداری,و,پشتیبانی nvhelal

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان قم با کارکنان معاونت اداری و پشتیبانی دیدار و گفتگو کردند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان، حجت الاسلام والمسلمین فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در محل کار  کارکنان معاونت اداری و پشتیبانی هلال احمر قم با آنان دیدار و گفتگو کرد. 

وی با اشاره به پیشرو بودن جمعیت هلال احمر استان قم در برگزاری برنامه‌های ملی و استانی و وجود مناسبت‌های مختلف از تلاش‌ها، زحمات و پیگیری‌های مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان قم با اشاره به ماموریت‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در خصوص نظارت و اجرای برنامه‌های فرهنگی ، از همه همکاران ارجمند دعوت نمود تا با ارائه پیشنهادها و نقطه نظرها این دفتر را در اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها یاری نمایند .

 حجت الاسلام والمسلمین فقیه خدمت در هلال احمر را دارای منزلت و توفیق ویژه‌ دانست و عنوان کرد تلاش برای نجات جان انسان‌ها و حمایت از کرامت انسانی  وظیفه‌ای مقدس و ارزشمند است که نتیجه آن در خانواده و زندگی همکاران نمایان است.

 وی از همکاری مطلوب معاونت پشتیبانی در اجرای برنامه های فرهنگی دفتر قدردانی و اعلام کرد: این دفتر به عنوان امین مجموعه آمادگی لازم برای رفع مشکلات و پیگیری آن برای همکاران جمعیت استان را دارد . 

 

10/20/2023 2:31:00 PM
آخرین اخبار