S
Header
کد خبر : 65635
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)

تلاش کلینیک هلال‌احمر در جهت بهبود سلامت مردم کنیا قابل‌تقدیر است

سرویس اخبار
شنبه 15 مهر 1402 ساعت 11:19
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
تلاش کلینیک هلال‌احمر در جهت بهبود سلامت مردم کنیا قابل‌تقدیر است http://media.nvhelal.ir//Image/2023/10/202310129142959544_Thum.png تلاش,کلینیک,هلال‌احمر,در,جهت,بهبود,سلامت,مردم,کنیا,قابل‌تقدیر,است nvhelal

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در جریان بازدید از روند فعالیت های مرکز درمانی خودگردان هلال احمر در کنیا، خدمت رسانی ۲۵ ساله کلینیک هلال احمر در جهت بهبود سلامت مردم کنیا را قابل تقدیر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت؛ در پی سفر دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به کشور کنیا، آیت الله رمضانی به همراه سفیر جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز درمانی گانگرود در نایروبی از فعالیت های این مرکز درمانی بازدید کرد.

در این بازدید دکتر فقیهی رئیس مرکز سلامت کنیا  به تشریح اقدامات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در حوزه سلامت در طی ۲۵ سال حضور در کشور کنیا پرداخت و از طرح ها و پروژه توسعه مرکز برای ایجاد دی کلینیک و بیمارستان منطقه ای در شرق آفریقا گزارشی ارائه کرد.

آیت الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) نیز ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند جمعیت هلال احمر در کنیا، بر اجرای پروژه‌های درمانی تخصصی و موضوع انتقال دانش و مهارت‌های پزشکی و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، بلند مدت و ارائه خدمات به محرومین این منطقه تاکید کرد.

در حاشیه این بازدید، دکتر برمکی، سفیر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نمایندگی کشورمان ارتباط نزدیکی با مرکز سلامت جمعیت هلال‌احمر دارد، از طرح ها و برنامه‌های توسعه ای این مرکز حمایت کرد.

 

10/7/2023 11:19:00 AM
آخرین اخبار