S
Header
کد خبر : 65634

ارتقای فرهنگ دینی هدف دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است

سرویس اخبار
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر حاشیه برگزاری نشست منطقه‌ای ائمه جماعت هلال‌احمر استان‌های گلستان، مازندران و سمنان در گلستان، اولویت‌های کاری دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر در استان‌ها را برشمرد.
یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 16:26
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
ارتقای فرهنگ دینی هدف دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر حاشیه برگزاری نشست منطقه‌ای ائمه جماعت هلال‌احمر استان‌های گلستان، مازندران و سمنان در گلستان، اولویت‌های کاری دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر در استان‌ها را برشمرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/10/202310120324879609_Thum.png ارتقای,فرهنگ,دینی,هدف,دفاتر,نمایندگی,ولی,فقیه,در,هلال,احمر,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی در مصاحبه با صداوسیما گلستان با اشاره به استقرار امام جماعت در شعب با بیش از ۵ کارمند اظهار کرد: تصمیم بر این شده رابطین فرهنگی کل کشور به صورت منطقه‌ای  در یک هم اندیشی و هم افزایی، تجربه‌های خود را در پیشبرد مسائل فرهنگی به اشتراک بگذارند و این دوره در استان گلستان با حضور رابطین فرهنگی استان‌های گلستان، مازندران و سمنان برگزار شده است‌.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال‌احمر با اشاره به تجارب ارزنده جمع آوری شده در نشست‌های منطقه ای برای پیگیری مناسب‌تر و مثمر ثمرامور فرهنگی افزود: اولویت دفاتر نمایندگی ولی فقیه برقراری نماز ظهر و عصر به صورت جماعت و پس از آن بیان مسائل، مطالب و مواردی برای برطرف کردن سوالات دینی و برقراری ارتباط با مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه است.

وی با اشاره به اولویت کار دفاتر نمایندگی ولی فقیه افزود: عمل به وظایف دینی را یک مسلمان باید درست و خالصانه انجام دهد. خداوند درقرآن می فرماید الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاةَ همان کسانی که هر گاه در زمین به آنها قدرت بخشیدیم، نماز را برپا می‌دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی به اولویت دیگر مسائل فرهنگی اشاره کرد و خاطرنشان نمود: نشان دادن راه و روش رفتار در زندگی و خانواده، نحوه برقراری روابط اجتماعی و شیوه برخورد با مردم و مراجعین بخش مهم دیگری از وظایف دفاتر نمایندگی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر به برگزاری همایش اخلاق امدادگری در ۲۴مهر ماه نیز اشاره کرد و افزود: رشد اخلاق در هلال احمر بسیار مهم است، در همین خصوص همایش و نشست علمی‌ با محوریت رعایت اخلاق امدادگری به عنوان اولویت کار امدادرسانی برگزار خواهد شد.

به‌گفته وی بر این اساس مهترین و اصلی ترین کار دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر ارتقا و رشد فرهنگ دینی است.

 

10/8/2023 4:26:00 PM
آخرین اخبار