S
Header
کد خبر : 65594
نماینده ولی فقیه در هلال احمر

عملکرد جهادی شهدا الگوی هلال احمر است

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به منظور معارفه و تکریم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه، وارد این استان شد و مقام شامخ شهدا را گرامیداشت.
سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 11:41
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
عملکرد جهادی شهدا الگوی هلال احمر است نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به منظور معارفه و تکریم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه، وارد این استان شد و مقام شامخ شهدا را گرامیداشت. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/09/202309107276449695_Thum.jpg عملکرد,جهادی,شهدا,الگوی,هلال,احمر,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ حجت الاسلام والمسلمین معزی در ابتدای ورود خود به شهر کرمانشاه، با حضور در گلزار شهدای این شهر، با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی یاد و خاطره جانفشانی‌های شهدا دفاع مقدس به ویژه در استان مرزی کرمانشاه را گرامیداشت و افزود: مردم غیور استان کرمانشاه نقش پررنگی برای مبارزه با دشمنان بعثی در جنگ‌ هشت‌ ساله دفاع مقدس داشته‌اند و امروز نیز نیروهای هلال احمر با الگو قرار دادن مقام بی بدیل شهدا و رزمندگان، به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی به نقش برجسته جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در ارائه خدمت به زائران حسینی در‌ حماسه اربعین امسال نیز اشاره کرد و گفت: خدمات شبانه‌روزی امدادگران جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ارائه خدمت به زائران حسینی در ذهن مردم ماندگار خواهد شد.

وی با تقدیر از عملکرد هلال احمر در ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی، هلال‌احمر را جمعیتی خدمتگزار دانست که همواره برای خدمت بی منت به همنوعان آماده اند.

یادآور می‌شود در این سفر، معاونین و مدیر کل حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی را همراهی می‌کنند.

9/19/2023 11:41:00 AM
آخرین اخبار