S
Header
کد خبر : 65588

دیدار نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

سرویس اخبار
حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کرد.
سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 13:11
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
دیدار نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/09/202309106601947306_Thum.jpg دیدار,نماینده,رهبر,معظم,انقلاب,در,هلال,احمر,با,نماینده,ولی,فقیه,در,استان,کرمانشاه nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در روز اول سفر خود به استان کرمانشاه، در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان، به توصیف و تشریح برخی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر پرداخت و این نهاد را مجموعه خیریه با ساختاری مردم‌نهاد معرفی کرد که نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی است.

وی در ادامه به نقش جمعیت هلال احمر در خدمت به زائران حسینی اشاره کرد و افزود: با توجه به هم مرزی استان کرمانشاه با کشور عراق هرساله جمعیت هلال احمر کرمانشاه یکی از استان‌های فعال در ارائه خدمت به زائران حسینی است. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی با تقدیر از عملکرد این مجموعه در ارائه خدمت به زائران ادامه داد: مرز خسروی از مرز‌های بسیار آماده و مناسب برای تردد زائران در اربعین حسینی است که امسال بیش از یک میلیون زائر از این مرز تردد داشته‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه هلال‌احمر را جمعیتی خدمتگزار دانست که همواره در رویدادهای متعدد از جمله رویدادهای معنوی همچون حج و اربعین حسینی برای خدمت بی منت به همنوعان آماده است. 

وی خدمت‌رسانی کم‌نظیر در سیل سال ۹۸ و زلزله اخیر ترکیه و سوریه را از نمونه‌های بارز دیگر همراهی این خدمت‌رسانی دانست و تصریح کرد: تلاش خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر در راستای تحقق اهداف عالی جمعیت هلال احمر و بر پایه چهار هدف تکریم انسان‌ها، تسکین آلام بشری، تلاش در جهت حفظ سلامت انسان‌ها و برقراری صلح و دوستی صورت می‌گیرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی به نقش طلاب و روحانیون نیز در حوادث نوع‌دوستانه اشاره کرد و افزود: در سیل استان گلستان، ۶ هزار طلبه جوان برای کمک به مردم و کاهش رنج سیل‌زدگان در تکاپو بودند. نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به بیان ویژگی‌های جغرافیایی و فرهنگی استان کرمانشاه پرداخت و از نقش پررنگ مردم این استان در هشت‌ سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه نیز از خدمات جمعیت هلال احمر در این استان قدردانی کرد. 

وی جمعیت هلال‌احمر را یک نهاد خدمت‌گذار معرفی کرد و افزود: این خدمات نوع‌دوستانه به‌ویژه در مواقع بحران، پررنگ‌تر می‌شود. 

آیت الله علماء، با اشاره به اقدامات این جمعیت در حوادث و بلایای طبیعی به ویژه سیل امسال در برخی از استان‌های کشور، افزود: اقدامات بشردوستانه و بدون منت جمعیت هلال احمر سبب اعتماد عمومی نسبت به این نهاد شده است.  وی در پایان از خدمت‌رسانی جمعیت هلال احمر در راهپیمایی اربعین حسینی نیز قدردانی کرد.

4006009/19/2023 6:10:04 AMhttp://Media.nvhelal.ir//Image/2023/09/202309106953365144_Thum.jpg

 

9/19/2023 1:11:00 PM
آخرین اخبار