S
Header
کد خبر : 65585

قدردانى وزیر خارجه از خدمات بین‌المللی هلال‌احمر در حج، اربعین و امدادرسانی در حوادث منطقه‌ای

سرویس اخبار
وزیر امور خارجه کشورمان از مجموعه هلال‌احمر ایران برای خدمات‌رسانی در حج تمتع، اربعین و همچنین ارتباط نیرومندی که هلال‌احمر با ایرانیان خارج از کشور در جذب کمک‌های داوطلبانه به حادثه‌دیدگان دارد، قدردانی کرد.
چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 16:26
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
قدردانى وزیر خارجه از خدمات بین‌المللی هلال‌احمر در حج، اربعین و امدادرسانی در حوادث منطقه‌ای وزیر امور خارجه کشورمان از مجموعه هلال‌احمر ایران برای خدمات‌رسانی در حج تمتع، اربعین و همچنین ارتباط نیرومندی که هلال‌احمر با ایرانیان خارج از کشور در جذب کمک‌های داوطلبانه به حادثه‌دیدگان دارد، قدردانی کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/09/202309102145230390_Thum.jpg قدردانى,وزیر,خارجه,از,خدمات,بین‌المللی,هلال‌احمر,در,حج،,اربعین,و,امدادرسانی,در,حوادث,منطقه‌ای nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت؛ دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در کارگروه کنسولی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور از مجموعه هلال‌احمر ایران به عنوان سازمانی مردمی و داوطلبانه که در اربعین و در حج تمتع سال جاری، منشا خدمات زیادی در سطح بین‌المللی بود، قدردانی کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در دوره مدیریت پیرحسین کولیوند؛ ارتباط قوی و نیرومندی بین جمعیت هلال‌احمر ایران با ایرانیان خارج از کشور برقرار شده و ایرانیان اقصی نقاط دنیا داوطلبانه برای کمک‌ انسان‌دوستانه در حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی چه در داخل کشور و چه حوادث منطقه‌ای، با هلال‌احمر همکاری می‌کنند.
وی در پایان از برخی از ایرانیان خارج از کشور که از امدادگران داوطلب راه‌دور هلال احمر ایران هستند، نیز تشکر و قدردانی کرد.

9/13/2023 4:26:25 PM
آخرین اخبار