S
Header
کد خبر : 65579
از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر

همایش علمی «اخلاق امدادگری» برگزار می گردد

سرویس اخبار
همایش علمی «اخلاق امدادگری» با رویکرد مساله محوری ٢۴ مهر ماه از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزار خواهد شد.
سه‌شنبه 14 شهریور 1402 ساعت 10:44
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
همایش علمی «اخلاق امدادگری» برگزار می گردد همایش علمی «اخلاق امدادگری» با رویکرد مساله محوری ٢۴ مهر ماه از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزار خواهد شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/09/202309103156585579_Thum.jpg همایش,علمی,«اخلاق,امدادگری»,برگزار,می,گردد nvhelal

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین طه موسوی، دبیر اجرایی این همایش در گفت‌وگو با این پایگاه اطلاع‌رسانی به تشریح جزئیات اجرایی پرداخت.

ارتقا انگیزه‌های اخلاقی امدادگران و داوطلبان، نظام ارج‌گذاری خدمات داوطلبانه، راهکارهای ارتقای اخلاق امدادگری، فرآیند تصمیم‌گیری و حل مساله اخلاقی در عملیات امدادونجات، مراقبت‌های معنوی از آسیب‌دیدگان و مددجویان، ابعاد اخلاقی مدیریت بحران جامعه محور، ابعاد اخلاق کارگروهی در عملیات امدادونجات، ایمنی فرهنگی اجتماعی جوانان امدادگر و داوطلب، عدالت در توزیع امکانات و خدمات امدادی و غنی‌سازی دوره‌های آموزشی- روان‌شناختی فرهنگی فقهی و قانونی یازده محور این همایش است که دبیر اجرایی همایش اخلاق امدادگری به آن‌ها اشاره کرد.

بنا به گفته دبیر اجرایی همایش تاکنون ٧۶ مقاله و چکیده  و تعدادی یادداشت علمی به دبیرخانه همایش ارسال شده است که بخش قابل توجهی از این مقالات و یادداشت‌ها پذیرفته شده است و تعداد محدود دیگری نیز در حال داوری است و مهلت ارسال یادداشت‌ها تا پایان‌ شهریورماه تمدید شده است.

برگزاری پیش نشست‌های مشترک و مستمر، بهره‌گیری از مقالات و یادداشت‌های مدیران ارشد و عملیاتی و همچنین حضور برخی از مقامات بین المللی فدراسیون صلیب‌سرخ به صورت حضوری و برخط، بهره‌گیری از محتوای علمی در دوره‌های آموزشی از ویژگی‌های این همایش علمی است که حجت الاسلام والمسلمین موسوی به آن اشاره کرد.

9/5/2023 10:44:28 AM
آخرین اخبار