S
Header
کد خبر : 65574

برگزاری جلسه برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی هلال احمر برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس

سرویس اخبار
در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه‌ریزی‌های جمعیت هلال احمر برای گرامیداشت شکوهمند این ایام آغاز شد.
دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 16:22
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برگزاری جلسه برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی هلال احمر برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه‌ریزی‌های جمعیت هلال احمر برای گرامیداشت شکوهمند این ایام آغاز شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/08/202308102290798222_Thum.jpg برگزاری,جلسه,برنامه‌ریزی‌,و,هماهنگی,هلال,احمر,برای,گرامیداشت,هفته,دفاع,مقدس nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه، در نشست‌ مشترک معاون فرهنگی و امور آموزشی پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه با فرمانده و اعضای شورای مقاومت بسیج و  همچنین امور ایثارگران که در دفتر معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار شد؛ حاضران به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر شیخ الاسلامی، با اعلام این خبر گفت: حاضران در این جلسه به ارائه نقطه نظراتی پرداختند که در نشست‌ آتی با بررسی دقیق‌تر برنامه‌ها به عنوان مصوبات فرهنگی برای کلیه دفاتر هلال احمر استانها و سازمانها ابلاغ خواهد شد.  

معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: مهم‌ترین هدف در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس آشنایی جوانان با فرهنگ شهادت، ایثارگری و ارزش‌های دفاع مقدس است. 

حسینی پناه فرمانده مقاومت بسیج هلال احمر نیز در این جلسه برنامه ریزی های صورت گرفته در بسیج برای هفته دفاع مقدس را ارائه و اعلام کرد جزییات اجرایی برنامه ها با هماهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه صورت خواهد پذیرفت.

8/21/2023 4:22:00 PM
آخرین اخبار