S
Header
کد خبر : 65569
حجت‌الاسلام والمسلمین معزی

مروجان بشردوستی در جامعه باشید/ ضرورت بهره‌گیری از طلاب در فعالیت‌های بشردوستانه

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در ادامه سفر خود به مشهد مقدس از اردوی فرهنگی، معرفتی و امدادی ویژه مهارت افزایی (برادران طلاب) بازدید کرد.
پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 16:02
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
مروجان بشردوستی در جامعه باشید/ ضرورت بهره‌گیری از طلاب در فعالیت‌های بشردوستانه نماینده ولی فقیه در هلال احمر در ادامه سفر خود به مشهد مقدس از اردوی فرهنگی، معرفتی و امدادی ویژه مهارت افزایی (برادران طلاب) بازدید کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/08/202308103804382049_Thum.jpg مروجان,بشردوستی,در,جامعه,باشید/,ضرورت,بهره‌گیری,از,طلاب,در,فعالیت‌های,بشردوستانه nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر؛ حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در این بازدید با تاکید بر اهمیت فراگیری مهارت‌های امدادی در جامعه تصریح کرد: حضور روحانیون طلاب در هنگام بروز حوادث گوناگون و پس از آن احیاءگر روح زندگی در مردم و تسکین آلام جان‌های خسته از بحران‌ها و  حوادث ناگوار است که می‌تواند نتایج بسیار تاثیر گذار و مهمی را به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه ارزشمند طلاب و روحانیون که  تبلیغ دین است، تصریح کرد: طلاب مروجان آموزه‌های دینی و فرهنگ اسلامی هستند. این آموزه‌های هدایت‌بخش انسان را به سوی تعالی و ترقی حرکت می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی در ادامه اضافه کرد: طلاب می‌توانند علاوه بر وظیفه اصلی خود، مروجان بشردوستی در جامعه نیز باشند.

وی با اشاره به این مساله که توسعه کانون‌های طلاب از مهم‌ترین اهداف حوزه نمایندگی ولی فقیه است،خاطرنشان کرد: خدمت‌رساندن به خلق خدا یکی از بهترین نعمت‌هایی است که خداوند به انسان‌ها عنایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه با تاکید بر اینکه خدمت به مردم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق وانسجام درونی است، تصریح کرد: کانون‌های طلاب نیز باید منسجم، منظم و با ساختار مشخص و درراستای اهداف تعیین شده اقدام به ارائه خدمت کنند.

وی در مرکز تخصصی آموزش امدادونجات جمیعت هلال احمر خراسان رضوی از نزدیک در جریان نحوه فراگیری مهارت‌های امدادی همچون اسکان اضطراری، عملیات CPR، نحوه حمل و جابجایی مصدوم واطفاء حریق قرار گرفت.

8/17/2023 4:02:00 PM
آخرین اخبار