S
Header
کد خبر : 65561
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر

مهم‌ترین مولفه در عرصه عفاف و حجاب، ارتقاء باورمندی دینی است

سرویس اخبار
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در نشست با مسئولان ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور بر لزوم تقویت و گسترش باورهای دینی با برنامه‌ریزی فرهنگی تأکید کرد.
دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت 15:06
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
مهم‌ترین مولفه در عرصه عفاف و حجاب، ارتقاء باورمندی دینی است نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در نشست با مسئولان ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور بر لزوم تقویت و گسترش باورهای دینی با برنامه‌ریزی فرهنگی تأکید کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/08/202308100420029440_Thum.jpg مهم‌ترین,مولفه,در,عرصه,عفاف,و,حجاب،,ارتقاء,باورمندی,دینی,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، در این نشست مشترک که با حضور روسای سازمان ها و تعدادی از مدیران کل ستادی جمعیت هلال احمر برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی تقویت و نهادینه‌سازی باورمندی دینی در جوانان را مهم‌ترین مولفه در رشد ارزش‌هایی همچون حجاب و عفاف در جامعه دانست و افزود: حجاب یک مساله اعتقادی است و با ارتقا ارزش‌های دینی در اندیشه و باور انسان نهادینه می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت لزوم تبیین و شناخت ارزش‌‌های دینی به نسل جوان خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری برای انتقال آموزه های پر اهمیت دین است که می‌تواند این ارزش‌ها همچون توجه به حجاب و عفاف را در جامعه ما بسط و گسترش دهد.
حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه با تاکید بر اهمیت بهره‌گیری از رسانه‌ و هنر در معرفی ارزش‌های اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها در موضوع حجاب و عفاف باید حدالامکان ایجابی باشد و تبیین حجاب و عفاف و بیان ضررهای گسترش بی‌حجابی به ویژه در حوزه خانواده در دستور کار قرار گیرد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در این نشست به وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر نیز اشاره کرد و گفت: هدایت و نظارت بر مجموعه اقدامات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به منظور رعایت اصول و اهداف عالیه و انطباق آن با موازین اسلامی و انسانی و همچنین آموزش، گسترش و تعمیق تعالیم اسلامی و هدایت امور فرهنگی و نهادینه سازی و ارتقای فرهنگ سازمانی بر اساس ارزش‌های اسلامی در بین مدیران، کارکنان و اعضای هلال احمر از مأموریت‌های حوزه نمایندگی، ولی فقیه در هلال احمر است.
وی در ادامه افزود: لازم است از همه همکاران در مجموعه جمعیت هلال احمر قدردانی کنم که به اهمیت موضوع عفاف و حجاب واقف بوده و همه با رعایت آن مروج فرهنگ عفاف و حجاب هستند.
علی ملازاده، قائم مقام وزیر کشور در ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی نیز در این نشست با قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی جمعیت هلال‌احمر در عرصه عفاف و حجاب بر لزوم همکاری مشترک برای انتقال تجارب ارزشمند ناشی از فعالیت های صحیح در این موضوع تاکید کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر شیخ الاسلامی، معاون فرهنگی، امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر نیز در این نشست به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های فرهنگی در بخش عفاف و‌حجاب در این مجموعه پرداخت.
در ابتدای این نشست هر یک از مدیران شرکت کننده به ارائه گزارشات، نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود در زمینه فعالیت های عفاف و حجاب پرداختند.

8/7/2023 3:06:00 PM
آخرین اخبار