S
Header
کد خبر : 65552

برگزاری مراسم یازدهمین روز محرم در هلال‌احمر

سرویس اخبار
مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان (ع)در یازدهمین روز ماه محرم در هلال‌احمر برگزار شد.
شنبه 7 مرداد 1402 ساعت 15:23
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برگزاری مراسم یازدهمین روز محرم در هلال‌احمر مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان (ع)در یازدهمین روز ماه محرم در هلال‌احمر برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/07/202307102063004137_Thum.jpg برگزاری,مراسم,یازدهمین,روز,محرم,در,هلال‌احمر nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر، در این مراسم که در محل نمازخانه ساختمان صلح و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان جمعیت برگزار شد،

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین معزی به اهمیت جایگاه اهل بیت (ع نزد پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و همچنین بر لزوم معرفت افزایی در مجالس محرم تاکید کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین معزی در سخنرانی خود با ذکر روایاتی به مصیبت‌های کاروان اسرای اهل بیت (ع) از کوفه تا شام نیز پرداخت.

در این مراسم همچنین ذاکران اهل بیت (علیهم السلام ) محمد ناطقی و مجتبی اردستانی به ذکر مصیبت و مرثیه سرایی پرداختند و حاضران با سینه زنی و نوحه خوانی، در سوگ شهادت امام حسین (ع) اشک ماتم ریخته و به عزاداری پرداختند.  

در پایان این مراسم که به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه و پایگاه بسیج شهید هوری هلال احمر  برگزار شده بود، با طعام نذری از سوگواران پذیرایی شد.

7/29/2023 3:23:00 PM
آخرین اخبار