S
Header
کد خبر : 65543

برپائی مراسم روز هفتم عزای حسینی(ع) در هلال احمر

سرویس اخبار
مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان (ع)در هفتمین روز ماه محرم در هلال‌احمر برگزار شد.
سه‌شنبه 3 مرداد 1402 ساعت 14:19
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برپائی مراسم روز هفتم عزای حسینی(ع) در هلال احمر مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان (ع)در هفتمین روز ماه محرم در هلال‌احمر برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/07/202307108189674117_Thum.jpg برپائی,مراسم,روز,هفتم,عزای,حسینی(ع),در,هلال,احمر nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر، در این مراسم که در محل نمازخانه ساختمان صلح و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان جمعیت برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین معزی بر اهمیت مساله ثبات قدم در راه حق تاکید کرد. 

وی در این‌باره گفت: ملاک ثابت قدم بودن این است که با دین لحظه‌ای برخورد نکنیم، زیرا انسان ثابت قدم در همه جا معتقد به حضور پروردگار و امام است و ایشان را شاهد و ناظر اعمال خود می‌داند.

 او به ذکر مصادیقی از ثبات قدم در واقعه عاشورا پرداخت و از آن به عنوان یک درس آموخته یاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین معزی در ادامه به بازخوانی شهادت حضرت علی اصغر (علیهم السلام) پرداخت که روز هفتم ماه محرم به نام ایشان نام‌گذاری شده است.

در این مراسم همچنین ذاکران اهل بیت (علیهم السلام ) مجتبی اردستانی و محمد ناطقی به ذکر مصیبت و مرثیه سرایی پرداختند و حاضران با سینه زنی و نوحه خوانی، در سوگ شهادت امام حسین (ع) اشک ماتم ریخته و به عزاداری پرداختند. 

در پایان این مراسم که به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه و پایگاه بسیج شهید هوری هلال احمر  برگزار شده بود، با طعام نذری از سوگواران پذیرایی شد.

 

7/25/2023 2:19:00 PM
آخرین اخبار