S
Header
کد خبر : 65531
در ساختمان صلح هلال احمر

مراسم روز پنجم عزای حسینی(ع) برپا شد

سرویس اخبار
مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان (ع)در پنجمین روز ماه محرم در نمازخانه ساختمان صلح هلال‌احمر برگزار شد.
یکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت 14:21
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
مراسم روز پنجم عزای حسینی(ع) برپا شد مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان (ع)در پنجمین روز ماه محرم در نمازخانه ساختمان صلح هلال‌احمر برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/07/202307102007664212_Thum.jpg مراسم,روز,پنجم,عزای,حسینی(ع),برپا,شد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده رهبر معظم انقلاب و جمعی از مدیران و کارکنان جمعیت برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین معزی به تبیین اهمیت الگوبرداری از سیره حسینی در جامعه پرداخت.

وی در سخنان خود محبان واقعی امام حسین (علیه السلام) را پیروان سیره رفتاری آن حضرت عنوان کرد و این مهم را یادآور شد که راه ترقی درجامعه اسلامی پیروی از سیره معصومین علیه السلام است

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین معزی در ادامه به بیان شاخص‌هایی از ویژگی‌های حضرت رقیه (س)‌که روز پنجم ماه محرم به نام ایشان نام‌گذاری شده است، پرداخت.  

در این مراسم همچنین ذاکران اهل بیت (علیهم السلام ) مجتبی اردستانی و حسن رضا کیانی به ذکر مصیبت و مرثیه سرایی پرداختند و حاضران با سینه زنی و نوحه خوانی، در سوگ شهادت امام حسین (ع) اشک ماتم ریخته و به عزاداری پرداختند. 

در پایان این مراسم که به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه و پایگاه بسیج شهید هوری هلال احمر  برگزار شده بود، با طعام نذری از سوگواران پذیرایی شد.

7/23/2023 2:21:00 PM
آخرین اخبار