S
Header
کد خبر : 65506
مراسم عید سعید غدیر در موسسه علمی‌کاربردی هلال برگزار شد

تاکید معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر بر ضرورت ایجاد نشاط در جامعه

سرویس اخبار
در آستانه عید سعید غدیر، با حضور پرشور کارکنان، دانشجویان و مدیران موسسه علمی‌کاربردی هلال احمر، مراسم جشن عید سعید غدیرخم در سالن این مجموعه برگزار شد.
سه‌شنبه 13 تیر 1402 ساعت 16:35
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
تاکید معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر بر ضرورت ایجاد نشاط در جامعه در آستانه عید سعید غدیر، با حضور پرشور کارکنان، دانشجویان و مدیران موسسه علمی‌کاربردی هلال احمر، مراسم جشن عید سعید غدیرخم در سالن این مجموعه برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/07/202307106530123936_Thum.jpg تاکید,معاون,فرهنگی,حوزه,نمایندگی,ولی,فقیه,در,هلال‌احمر,بر,ضرورت,ایجاد,نشاط,در,جامعه nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر؛ در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شیخ الاسلامی، معاون فرهنگی، امور پژوهشی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، امیر جبلی، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر  و عبدالمجید معزی، مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار شد،

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شیخ الاسلامی بر اهمیت نشاط و شادی در جامعه اسلامی تاکید کرد. معاون فرهنگی، امور پژوهشی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر سخنان خود را در این جشن با اشاره به نقش پدرانه ائمه معصومین (علیه السلام)در عصر خود اشاره کرد و با بیان آیات و روایاتی به اهمیت جایگاه پدر در خانواده، جامعه پرداخت.

معاون فرهنگی، امور پژوهشی و آموزشی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در تکمیل سخنان خود در این بخش به آیه ۲۰۰ سوره بقره که در آن آمده است: (و هنگامى که مناسک [حج] خود را انجام دادید خدا را یاد کنید، همانند یادآورى از پدرانتان، بلکه از آن هم بیشتر) اشاره کرد و افزود: نگاه معرفتی قرآن کریم به پدر نشان از اهمیت این نقش در جامعه دینی است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شیخ الاسلامی در ادامه سخنان خود نقش پدرانه را یکی از نقش‌های حاکمیت در جامعه برشمرد و افزود: حاکمیت نقش پدر در جامعه را دارد و بایستی امنیت و آرامش جامعه را فراهم سازد. توجه به لزوم شادی و نشاط در جامعه نکته دیگری بود که حجت الاسلام‌والمسلمین شیخ الاسلامی در این مراسم به آن اشاره کرد. 

وی در این‌ خصوص خاطرنشان کرد: باید تمام افراد جامعه به منظور ترویج نشاط و شادمانی در جامعه تلاش کنند. دین ما دین شادی، نشاط و امید است. 

در این مراسم که در روز میلاد امام هادی (علیه السلام) برگزار شد، معاون فرهنگی و امور پژوهشی و آموزشی بر لزوم بهره‌گیری از زیارت جامعه کبیره تاکید کرد.

 معاون فرهنگی امور پژوهشی و آموزشی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر همچنین در این مراسم مدیران موسسه علمی‌کاربردی هلال احمر به منظور برگزاری مسابقات قرآنی قدردانی کرد. 

لازم به ذکر است که در ابتدای این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین طه موسوی، مسئول دفتر  نمایندگی ولی فقیه در موسسه علمی‌کاربردی سخنرانی پرداختند و در ادامه نیز مداح اهل بیت و گروه سرود دانش آموزی جمعیت هلال احمر به اجرای یک برنامه آیینی پرداختند.

7/4/2023 4:35:00 PM
آخرین اخبار