S
Header
کد خبر : 65494
چهری، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه خبر داد

مشارکت بیش از ۴۵ هزار نفر در جشنواره هلال درخشان / ارتقاء فرهنگ دینی با ترویج کتاب‌خوانی در دستور کار

سرویس اخبار
اختتامیه اولین جشنواره کتاب هلال درخشان با حضور نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر و مقامات کشوری و استانی در شهر رشت برگزار شد.
دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 13:03
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
مشارکت بیش از ۴۵ هزار نفر در جشنواره هلال درخشان / ارتقاء فرهنگ دینی با ترویج کتاب‌خوانی در دستور کار اختتامیه اولین جشنواره کتاب هلال درخشان با حضور نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر و مقامات کشوری و استانی در شهر رشت برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/06/202306107209962095_Thum.jpg مشارکت,بیش,از,۴۵,هزار,نفر,در,جشنواره,هلال,درخشان,/,ارتقاء,فرهنگ,دینی,با,ترویج,کتاب‌خوانی,در,دستور,کار nvhelal

حجت الاسلام‌والمسلمین امیرچهری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه به تشریح اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اینکه این جشنواره در سه محور خلاصه نویسی کتاب، ساخت کلیپ، معرفی کتاب و مسابقه کتابخوانی برگزار شده است، تصریح کرد: یکی از چالش‌های جامعه امروز ما عدم شناخت کافی و عدم داشتن اطلاعات کافی در حوزه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است. به همین منظور  دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزاری اولین رویداد فرهنگی و تاریخی در حوزه کتاب و کتابخوانی را در دستور کار خود قرار داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان در تشریح چگونگی اجرای این جشنواره فرهنگی نیز گفت: هلال درخشان در سه محور خلاصه نویسی کتاب با محوریت کتاب صعود چهل ساله، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب یک ون شبهه و ساخت کلیپ معرفی کتاب در سطح ملی برگزار شد.

وی با اشاره به میزان استقبال از این جشنواره فرهنگی اضافه کرد: این جشنواره با مشارکت ۴۶ هزار و ۸۹۰ نفر  برگزار شد که در سطح خود کم‌نظیر بوده است.

حجت الاسلام‌والمسلمین چهری در تکمیل توضیحات خود در خصوص این جشنواره گفت: شرکت کنندگان آثار خود را از مهر ماه سال گذشته به این جشنواره که فراخوان آن به صورت عمومی و کشوری  منتشر شد، ارسال کردند.

بنا به گفته حجت الاسلام‌والمسلمین چهری تصمیم به برگزاری این رویداد پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در امر ترویج فرهنگ دینی وکتابخوانی و پیرو دستورات نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر  در حوزه کتاب گرفته شده است. از دیگر اهداف این جشنواره که مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان به ان اشاره کرد بالا بردن سطح مطالعه،  جهاد تبیین و ارتقای سطح دینی اعضاء و کارکنان جمعیت هلال احمر و همچنین دیگر اقشار جامعه بوده است.

لازم به ذکر است که در این همایش علاوه بر رونمایی از برنامه رسانه‌ای با من بخوان از برگزیدگان کشوری هلال درخشان  و برگزار کنندگان و حامیان آن قدردانی شده است. در این جشنواره به شاخص‌ترین آثار جوایزی به ترتیب نفر اول ۵ میلیون تومان، نفر دوم ۳ میلیون تومان و نفر سوم ۲ میلیون تومان اهدا شده است،

6/19/2023 1:03:00 PM
آخرین اخبار