S
Header
کد خبر : 65493

برگزاری مراسم شهادت امام جواد (ع) در ساختمان صلح هلال احمر

سرویس اخبار
مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام جواد (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در نمازخانه ساختمان صلح این مجموعه برگزار شد.
دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 14:00
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برگزاری مراسم شهادت امام جواد (ع) در ساختمان صلح هلال احمر مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام جواد (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در نمازخانه ساختمان صلح این مجموعه برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/06/202306107555158446_Thum.jpg برگزاری,مراسم,شهادت,امام,جواد,(ع),در,ساختمان,صلح,هلال,احمر nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، در این مراسم که جمعی از مدیران و کارکنان جمعیت نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر ضمن تبیین ابعاد مختلف سیره حضرت امام جواد (ع) به اهمیت خیرخواهی و احسان از نگاه معصومین (علیه السلام) پرداخت.

هدایت‌گری، باور و یقین حقیقی به پروردگار، تقوا، پرهیزکاری و خوش‌رویی از جمله ویژگی‌های بود که نماینده رهبر معظم انقلاب به آنان اشاره کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی بر لزوم حفظ آموزه‌ها و سفارش‌های آن حضرت نیز تاکید کرد و با برشمردن ویژگی های ممتاز علمی و اخلاقی امام جواد (ع) به مرور کوتاهی از دوران امامت ایشان در عصر بنی عباس پرداخت. 

در این مراسم همچنین احمد ناطقی، ذاکر اهل بیت  (علیهم السلام ) به ذکر مصیبت و مرثیه سرایی پرداخت

6/19/2023 2:00:00 PM
آخرین اخبار