S
Header
کد خبر : 65484
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر تاکید کرد

ضرورت حمایت دولت از جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان عام‌المنفعه کمک رسان

سرویس اخبار
نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم افتتاح طرح ‌های امدادی و عمرانی هلال احمر بر لزوم حمایت‌های دولت از جمعیت به عنوان یک سازمان خیریه‌ غیرانتفاعی تاکید کرد.
سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 18:43
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
ضرورت حمایت دولت از جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان عام‌المنفعه کمک رسان نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم افتتاح طرح ‌های امدادی و عمرانی هلال احمر بر لزوم حمایت‌های دولت از جمعیت به عنوان یک سازمان خیریه‌ غیرانتفاعی تاکید کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/06/202306100638431546_Thum.jpg ضرورت,حمایت,دولت,از,جمعیت,هلال,احمر,به,عنوان,یک,سازمان,عام‌المنفعه,کمک,رسان nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی در این مراسم که با حضور دکتر مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد به اشتراکات اهداف جمعیت هلال‌احمر و معارف دینی پرداخت.

وی با ابراز خرسندی از حضور معاون اول رئیس جمهور در این نهاد مردمی، جمعیت هلال‌احمر را معین دولت در حوادث و بلایا برشمرد و افزود: اعتبار هلال احمر به مردمی بودن این نهاد خیریه است که همواره در کنار دولت برای خدمت در میادین مختلف همواره آماده است. 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این موضوع که نجات و احیا جان دیگران یک وظیفه دینی است خاطر نشان کرد: بر همین اساس مهیاسازی بسترها و حمایت از این مجموعه نیز یک تکلیف است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در این بخش از سخنان خود با اشاره به آیات قرآن کریم به تفاوت‌ خدمت در جمعیت هلال احمر در جامعه اسلامی و سایر جوامع اشاره کرد و افزود: نهضت بین‌المللی صلیب سرخ اگرچه یک نهضت بشردوستانه است و در مسیر خدمت به دیگران گام بر می‌دارد، لیکن فعالیت در جمعیت هلال احمر ایران اسلامی با توجه به اصول هفت گانه و اهداف چهارگانه این نهضت از پشتوانه غنی نگاه الهی- اسلامی در کمک به همنوع برخوردار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی در پایان با تقدیر از پیگیری های مجدانه رئیس جمعیت هلال احمر به منظور ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات هلال احمر، از توجه دولت سیزدهم به این نهاد مردمی قدردانی و بر حمایت بیش از پیش از جمعیت هلال احمر تاکید کرد.

6/13/2023 6:43:00 PM
آخرین اخبار