S
Header
photo-camera.png
کد خبر : 65477

دیدار صمیمانه نماینده رهبر معظم انقلاب باائمه جماعات هلال احمر فارس

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه سفر خود به استان فارس با ائمه جماعات و رابطین فرهنگی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
چهارشنبه 10 خرداد 1402 ساعت 18:21
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
دیدار صمیمانه نماینده رهبر معظم انقلاب باائمه جماعات هلال احمر فارس نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه سفر خود به استان فارس با ائمه جماعات و رابطین فرهنگی استان دیدار و گفت‌وگو کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/05/202305103255986334_Thum.jpg دیدار,صمیمانه,نماینده,رهبر,معظم,انقلاب,باائمه,جماعات,هلال,احمر,فارس nvhelal

‌ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی در این دیدار  بر ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی- دینی در جامعه تاکید کرد. 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در آغاز سخنان خود دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) را تبریک گفت و بر ضرورت بهره‌گیری از ایام مبارک تاکید کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه بر ضرورت ارتباط مستمر روحانیون با مردم و جامعه مخاطب نیز تاکید کرد و تصریح کرد: ائمه جماعات در جمعیت هلال‌احمر نیز باید با بیان مسائل عقیدتی و معرفتی به اعضای جوان، داوطلب و کارکنان هلال‌احمر در ارتقاء فرهنگ دینی در این مجموعه مشارکت کنند. 

وی در این‌باره خاطرنشان کرد: توصیه من به نمایندگان دفاتر و ائمه جماعات ارتباط مستمر با جوانان داوطلب و گفت‌وگو و برگزاری جلسات با آنان است. 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه  طلاب روحانیون نیازمند افزایش سطح آگاهی و  دانش خود در هر مقطع و هر جایگاهی هستند، افزود: یک روحانی  باید برای آگاهی دادن و تبلیغ دین از هر فرصتی برای مطالعه و بروز رسانی اطلاعات خود متناسب با نیاز جامعه استفاده کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی در  این دیدار تاکید کرد که وظیفه اصلی روحانیت تبلیغ و رساندن پیام دین است.  

  وی همچنین بر ضرورت فرهنگ‌سازی و ترویج اقامه نماز در جمعیت هلال احمر نیز تاکید کرد و فراهم‌کردن زمینه‌های برپا داشتن این فریضه الهی را یک وظیفه دینی برشمرد. 

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بهادری جهرمی نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های ائمه جماعات و رابطین فرهنگی پرداخت.

5/31/2023 6:21:41 PM
آخرین اخبار