S
Header
photo-camera.png
کد خبر : 65476
با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب برگزار شد

جشن ولادت امام رضا (ع)در هلال احمر فارس

سرویس اخبار
جشن ولادت امام رضا (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان فارس برگزار شد.
چهارشنبه 10 خرداد 1402 ساعت 18:02
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
جشن ولادت امام رضا (ع)در هلال احمر فارس جشن ولادت امام رضا (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان فارس برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/05/202305107921291880_Thum.jpg جشن,ولادت,امام,رضا,(ع)در,هلال,احمر,فارس nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی در این مراسم که جمعی از مسئولان و کارکنان جمعیت نیز حضور داشتند، بر اهمیت الگوبرداری از سیره رفتاری اهل بیت علیه السلام تاکید کرد. 

وی در بخشی از سخنان خود، پیروی از سیره ائمه معصومین (ع) را نقشه راه توصیف کرد که جامعه را با ارزش‌های دینی و اخلاقی همراه می‌سازد. 

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در این باره گفت: چگونه زیستن در زندگی مادی و معنوی را باید از معصومین علیه السلام بیاموزیم‌. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی در بخش دیگر سخنان خود پس از بیان فضائل و ویژگی‌های شخصیت امام رضا(ع) افزود: یقیناً بهره گیری از صفات ارزشمند آن امام همام همچون بخشش، رأفت، مهربانی و گذشت نه تنها روحیه متعالی برای انسان به ارمغان می آورد، بلکه در جامعه امروز نیز یک نیاز محسوب می شود. 

نماینده رهبر معظم انقلاب تقوا، پرهیزکاری و خیرخواهی را از بارزترین رفتارهای معصومین علیه السلام برشمرد و خاطر نشان کرد: مکتب اهل بیت، مکتب مهربانی و خیرخواهی برای دیگران است. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی در ادامه به بیان روایاتی از معصومین (ع) در خصوص خیرخواهی پرداخت و افزود: مبنای فعالیت در  جمعیت هلال احمر نیز خیرخواهی است و این جمعیت باید در تمامی فعالیت جوانان، داوطلبان و کارکنان در مجموعه هلال احمر نیکی کردن و دیگران را بر خود مقدم دانستن، پیشگام و پیشقدم باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در این مراسم از همکاری کارکنان جمعیت هلال احمر فارس در برگزاری گردهمایی سالانه جمعیت هلال‌احمر در این آستان قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم  مداح اهل بیت(ع) در مدح و ثنای امام رضا علیه السلام به مدیحه خوانی پرداخت.

5/31/2023 6:02:18 PM
آخرین اخبار