S
Header
photo-camera.png
کد خبر : 65474

بازدید نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر از جمعیت شهرستان نی‌ریز

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در حاشیه سفر خود به شهرستان های استان فارس از جمعیت هلال احمر شهرستان نی‌ریز بازید کرد.‌
چهارشنبه 10 خرداد 1402 ساعت 17:31
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
بازدید نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر از جمعیت شهرستان نی‌ریز نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در حاشیه سفر خود به شهرستان های استان فارس از جمعیت هلال احمر شهرستان نی‌ریز بازید کرد.‌ http://media.nvhelal.ir//Image/2023/05/202305107990420203_Thum.jpg بازدید,نماینده,ولی,فقیه,در,هلال‌احمر,از,جمعیت,شهرستان,نی‌ریز nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی در این بازدید خدمات امدادی_داوطلبی ارائه شده در این شهرستان را مثبت و اثربخش ارزیابی کرد و گفت: پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال احمر در مسیرهای مواصلاتی کشور، موجب امنیت و آرامش خاطر مردم است.

رئیس شعبه هلال احمر شهرستان نی‌ریز  به ارائه توضیحاتی در خصوص ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌های شعبه هلال احمر شهرستان نی‌ریز پرداخت و گفت: در این شهرستان بیش از 100 امدادگر آموزش دیده آماده ارائه خدمات امدادی در حوادث طبیعی و غیر طبیعی هستند.

احمدی افزود: این شهرستان با دارا بودن یک پایگاه امداد و نجات بین شهری در محور نی‌ریز_سیرجان به ارائه خدمات امدادی در مسیرهای موصلاتی می پردازد.

وی با اشاره به فعالیت های موثر و مستمر فرهنگی در این شعبه تصریح کرد: اگرچه در این مجموعه با توجه به ظرفیت کمی و کیفی خوب نیروی‌ انسانی، روزانه نماز جماعت ظهر و عصر اقامه می شود، اما به منظور اقامه این فریضه دینی و برگزاری دیگر برنامه های فرهنگی فاقد ساختمان نماز خانه است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در گفت‌وگو با رئیس جمعیت هلال احمر نی‌ریز در خصوص ساخت نمازخانه در این شعبه قول مساعد و پیگیری داد.

5/31/2023 5:31:28 PM
آخرین اخبار