S
Header
photo-camera.png
کد خبر : 65470
با سخنان نماینده ولی فقیه در هلال احمر

مراسم اختتامیه گردهمایی دوازدهمین دوره مسئولان دفاتر استانی برگزار شد

سرویس اخبار
دوازدهمین دوره گردهمایی مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در استان‌ها و سازمان‌ها با سخنان حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پایان یافت.
دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 17:37
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
مراسم اختتامیه گردهمایی دوازدهمین دوره مسئولان دفاتر استانی برگزار شد دوازدهمین دوره گردهمایی مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در استان‌ها و سازمان‌ها با سخنان حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پایان یافت. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/05/202305109942042823_Thum.jpg مراسم,اختتامیه,گردهمایی,دوازدهمین,دوره,مسئولان,دفاتر,استانی,برگزار,شد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در دومین روز از گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه که هفتم و هشتم خردادماه در شهر شیراز برگزار شد، موضوعات و مسائل فرهنگی و نظارتی در جمعیت هلال احمر مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.  

حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر در بخش نخست سخنان خود در دومین روز گردهمایی بر اهمیت برگزاری همایش اخلاق امدادگری تاکید کرد.

وی در‌ این‌باره تصریح کرد: مساله اخلاق حرفه‌ای از موضوعات مهم و راهبردی در جمعیت هلال احمر است که حوزه نمایندگی ولی فقیه گام‌های جدی در راستای آن برداشته است. 

اهمیت توجه به مباحث علمی‌ یکی از موضوعات مورد اشاره نماینده رهبر معظم انقلاب در این مراسم بود. 

در این همایش نماینده ولی فقیه در هلال احمر به پیگیری‌های مجدانه به منظور اجرای این‌ برنامه علمی در جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و افزود: همایش در نیمه دوم سال جاری با حضور اندیشمندان، دانشگاهیان، متفکران و صاحب نظران حوزه، در زمینه اخلاق برگزار خواهد شد. 

نماینده ولی فقیه در بخش دیگر سخنان خود، پس از ارائه گزارش از سوی حجت الاسلام‌والمسلمین زکاوت در خصوص مسابقات قرآنی در جمعیت هلال احمر  بر لزوم ترویج مفاهیمی قرآنی در جمعیت هلال احمر تاکید کرد. 

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی همچنین پس از بیان گزارشات کمیسیون‌های نظارتی و فرهنگی به ارائه توصیه‌ها و رهنمودهایی در خصوص اجرای هر چه بهتر برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه پرداخت. 

وی در این بخش با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به کتابخوانی، نشر این  مساله را یک ضرورت مهم در عرصه فعالیت های فرهنگی برشمرد که باید نسبت به آن حوزویان اهتمام جدی داشته باشند. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی ، در این همایش بر ضرورت ارتباط مستمر روحانیون با مردم و جامعه مخاطب تاکید کرد.  

چگونگی ارتقا امیدبخشی و مسئولیت در جامعه، ارتقا وحدت و همگرایی در جمعیت هلال احمر و توجه به جوانان از دیگر موضوعات مطرح شده در این همایش از سوی حجت الاسلام‌والمسلمین معزی بوده است.  

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به اهمیت پرداخت مفهومی به چهار مناسبت «بعثت»، «غدیر»، «عاشورا» و «مهدویت» اشاره کرد و گفت: توجه به این مناسبت‌ها که در تاریخ از ابعاد مختلف بی‌نظیر و شایسته است، باعث افزایش آگاهی دینی و معرفتی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مراسم اختتامیه این گردهمایی، خدمات صورت گرفته در حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر را مثبت و قابل تقدیر ارزیابی کرد و در پایان نیز بیانیه این گردهمایی قرائت شد. 

لازم به ذکر است که در  این مراسم از حجت الاسلام والمسلمین اسدی، حجت الاسلام والمسلمین چهری، مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین طه موسوی، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در موسسه علمی کاربردی هلال احمر قدردانی شد.

5/29/2023 5:37:54 PM
آخرین اخبار