S
Header
photo-camera.png
کد خبر : 65469
مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر

برگزاری گردهمایی سالانه به تحقق برنامه‌های راهبردی حوزه نمایندگی ولی فقیه کمک خواهد کرد

سرویس اخبار
مشاور نماینده ولی فقیه و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و دبیر اجرایی دوازدهمین گردهمایی مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه به ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پرداخت.
دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 15:51
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برگزاری گردهمایی سالانه به تحقق برنامه‌های راهبردی حوزه نمایندگی ولی فقیه کمک خواهد کرد مشاور نماینده ولی فقیه و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و دبیر اجرایی دوازدهمین گردهمایی مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه به ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پرداخت. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/05/202305102700752619_Thum.jpg برگزاری,گردهمایی,سالانه,به,تحقق,برنامه‌های,راهبردی,حوزه,نمایندگی,ولی,فقیه,کمک,خواهد,کرد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، عبدالمجید معزی در آغاز سخنان خود از همکاری‌های مسئولان جمعیت هلال‌احمر استان فارس در برگزاری این همایش قدردانی کرد. 

دبیر اجرای همایش، برگزاری این گردهمایی را در راستای اجرای اهداف حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و شرح وظایف این حوزه برشمرد که اقدامات آن از آغاز سال پیگیری و عملیاتی شده است. 

عبدالمجید معزی از خدمات کارکنان اداره‌‌کل حوزه نمایندگی ولی فقیه و اداره روابط عمومی این مجموعه نیز قدردانی کرد. 

وی در این بخش از سخنان خود به اهمیت بهره‌گیری از رسانه‌ها  در دوره کنونی اشاره کرد و افزود:  رسانه‌ها بازوان توانمند سازمان‌ها به شمار می‌آیند‌. 

تمام بخش‌های جمعیت هلال‌احمر نیازمند بهره‌گیری از رسانه برای پیشبرد اهداف خود هستند.

مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه همچنین از خدمات ویژه سید جواد سلیمانی در این همایش قدردانی کرد و افزود: ظرفیت و توانمندی اداره روابط‌‌عمومی حوزه‌نمایندگی ولی فقیه امروز به میزانی است که در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی می‌تواند با معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و بخش‌های دیگر جمعیت همکاری داشته باشد.

تصویب ساختار حوزه نمایندگی ولی فقیه، اهمیت رعایت نظم سازمانی، ارائه تسهیلات مالی، افزایش حقوق ائمه جماعات و... از دیگر موضوعات مورد اشاره مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در این گردهمایی بود.

عبدالمجید معزی با اشاره به این مهم که گردهمایی به تحقق برنامه‌های راهبردی حوزه نمایندگی ولی فقیه کمک خواهد کرد و گفت: اهتمام اداره کل حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همواره حرکت در مسیر رهنمودهای نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر بوده است و همکاری با معاونت این حوزه در رسیدن به این مهم می‌باشد‌.

5/29/2023 3:51:15 PM
آخرین اخبار