S
Header
photo-camera.png
کد خبر : 65468
در دومین روز از مراسم گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها و سازمان‌ها

واکاوی برنامه‌‌‌‌های قرآنی و نحوه اجرا همایش اخلاق امدادگری صورت گرفت

سرویس اخبار
در دومین روز از مراسم گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها و سازمان‌ها، شرکت کنندگان به بررسی نحوه اجرایی همایش اخلاق امدادگری و واکاوی برنامه‌‌‌‌های قرآنی پرداختند.
دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 15:31
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
واکاوی برنامه‌‌‌‌های قرآنی و نحوه اجرا همایش اخلاق امدادگری صورت گرفت در دومین روز از مراسم گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها و سازمان‌ها، شرکت کنندگان به بررسی نحوه اجرایی همایش اخلاق امدادگری و واکاوی برنامه‌‌‌‌های قرآنی پرداختند. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/05/202305104369645084_Thum.jpg واکاوی,برنامه‌‌‌‌های,قرآنی,و,نحوه,اجرا,همایش,اخلاق,امدادگری,صورت,گرفت nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در آغاز مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین طه موسوی، دبیر اجرایی همایش اخلاق امدادگری به ارائه گزارشی در خصوص نحوه اجرای این همایش علمی پرداخت. 

وی با اشاره یه اینکه برگزاری این همایش از اصلی‌ترین اهداف و دغدغه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه بوده است، تصریح کرد: از سال گذشته مراحل اجرای این همایش با مشارکت و حضور پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آغاز شد و با مشارکت چهره‌‌های علمی دانشگاهی دنبال شد. 

ارتقا انگیزه‌های اخلاقی امدادگران و داوطلبان، نظام ارج‌گذاری خدمات داوطلبانه، راهکارهای ارتقای اخلاق امدادگری، فرآیند تصمیم‌گیری و حل مساله اخلاقی در عملیات امدادونجات، مراقبت‌های معنوی از آسیب‌دیدگان و مددجویان، ابعاد اخلاقی مدیریت بحران جامعه محور، ابعاد اخلاق کارگروهی در عملیات امدادونجات، ایمنی فرهنگی اجتماعی جوانان امدادگر و داوطلب، عدالت در توزیع امکانات و خدمات امدادی و غنی‌سازی دوره‌های آموزشی- روان‌شناختی فرهنگی فقیه و قانونی یازده محور این همایش است که دبیر اجرایی آن همایش اشاره کرد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ذکاوت، دبیر برگزاری مسابقات قرآن ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت‌گرفته در بخش ترویج قرآن پرداخت. 

دبیر برگزاری مسابقات قرآن ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر به ارائه توضیحات درباره مرحله استانی این مسابقات پرداخت و افزود: در سطح استان تاکنون شاهد استقبال خوب خانواده جمعیت هلال احمر بودیم، به طوری که بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در مرحله استانی شرکت کردند.

4006005/28/2023 3:31:39 PMhttp://Media.nvhelal.ir//Image/2023/05/202305104328652547_Thum.jpg

 

5/29/2023 3:31:26 PM
آخرین اخبار