S
Header
کد خبر : 65435
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

توجه مراجع و علما به هلال احمر، عامل تقویت سرمایه‌های اجتماعی این نهاد مردمی است

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در دیدار با حجت الاسلام‌ و المسلمین شهرستانی، نماینده آیت‌الله سیستانی، بر لزوم حمایت مراجع و علما از این جمعیت تاکید کرد.
شنبه 23 اردیبهشت 1402 ساعت 14:41
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
توجه مراجع و علما به هلال احمر، عامل تقویت سرمایه‌های اجتماعی این نهاد مردمی است نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در دیدار با حجت الاسلام‌ و المسلمین شهرستانی، نماینده آیت‌الله سیستانی، بر لزوم حمایت مراجع و علما از این جمعیت تاکید کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/05/202305127369475127_Thum.png توجه,مراجع,و,علما,به,هلال,احمر،,عامل,تقویت,سرمایه‌های,اجتماعی,این,نهاد,مردمی,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین معزی در این دیدار جمعیت هلال‌احمر را نهادی خیریه با ساختاری مردم‌نهاد معرفی کرد که نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در تایید این مسئله حمایت‌های مراجع تقلید در طول این‌سال‌ها که زمینه‌‌ساز حضور گسترده‌ مردم در این نهاد بوده است را عنوان و تصریح کرد: پشتیبانی مراجع تقلید سبب می‌شود تا جمعیت هلال احمر بیش از پیش سرمایه‌های اجتماعی خود را با اعتباری که در اذهان مردم به وجود می‌آید، افزایش دهد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی، مشارکت کم‌نظیر مردم در سیل سال ۹۸ و زلزله اخیر ترکیه و سوریه را از نمونه‌های بارز همراهی مردم و اعتماد آنان به جمعیت هلال احمر دانست و تصریح کرد: این کمک‌ها نشان دهنده اعتماد مردم به هلال احمر است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از همکاری‌های مستمر دفتر آیت‌لله سیستانی با این مجموعه قدردانی کرد و افزود: توجه هر چه بیشتر به اصول و اهداف نوعدوستانه و خدا پسندانه هلال احمر، سبب افزایش اعتبار و تقویت سرمایه‌ی اجتماعی هلال احمر می‌شود.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی با تاکید بر اصل «مردم محوری» در‌ جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: هلال احمر نهادی از مردم و برای مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین معزی در این دیدار به برخی‌از برنامه‌های جمعیت هلال احمر در هفته گرامیداشت صلیب سرخ و هلال احمر نیز اشاره کرد و از اقدامات صورت گرفته‌ قدردانی کرد.
 
نماینده آیت‌الله سیستانی نیز در این دیدار از خدمات هلال احمر به مردم زلزله‌زده ترکیه و سوریه قدردانی کرد و گفت: خلوص شما و عشق شما برای کمک به آسیب‌دیدگان آثار دنیوی و اخروی فراوانی دارد و امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه مثال بارز خلوص هلال احمری‌ها در کمک به مردم بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی خدمت به مردم را لطف خداوند به مدیران و کارکنان هلال احمر دانست و در پایان این دیدار با دریافت کارت داوطلبی به عضویت جمعیت هلال احمر درآمد.

 

5/13/2023 2:41:44 PM
آخرین اخبار