S
Header
کد خبر : 65433
آیت‌الله سبحانی

فعالیت هلال احمر منطبق با ارزش‌های اسلامی است

سرویس اخبار
آیت‌الله سبحانی با اشاره به پیشینه هلال احمر ایران در خدمت‌رسانی به مسلمانان جهان اسلام گفت: اسلام در زمینه بشردوستی و کمک به هم‌نوع اشتراکات زیادی با اهداف نهضت جهانی صلیب‌سرخ و هلال احمر دارد.
شنبه 23 اردیبهشت 1402 ساعت 14:29
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
فعالیت هلال احمر منطبق با ارزش‌های اسلامی است آیت‌الله سبحانی با اشاره به پیشینه هلال احمر ایران در خدمت‌رسانی به مسلمانان جهان اسلام گفت: اسلام در زمینه بشردوستی و کمک به هم‌نوع اشتراکات زیادی با اهداف نهضت جهانی صلیب‌سرخ و هلال احمر دارد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/05/202305127219293379_Thum.png فعالیت,هلال,احمر,منطبق,با,ارزش‌های,اسلامی,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت؛ نماینده ولی فقیه در هلال احمر، رئیس این جمعیت و جمعی از مدیران عالی رتبه ستادی، در جریان دیدار با علما در قم با آیت‌الله جعفر سبحانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به فعالیت‌های دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر گفت: افزایش مشارکت مردم برای کمک به نیازمندان می‌تواند خدمات درمانی و بهداشتی این جمعیت را توسعه و تقویت بخشد.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی در هلال احمر را یک اولویت دانست و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مراجع تقلید را موجب افزایش این سرمایه برشمرد.

وی به تشریح فعالیت‌ها و اهداف هلال احمر پرداخت و گفت: مهم‌ترین وظیفه هلال احمر خدمت به دیگری است و هلال احمر نهادی برآمده از مردم و برای خدمت به مردم است.

رئیس جمعیت هلال احمر نیز در سخنان کوتاهی اقدامات بشردوستانه هلال احمر را شرح داد و گفت: هلال احمر ایران چشم و چراغ جمعیت‌های هلال احمر منطقه و کشورهای مسلمان است و اقدامات آن در حوزه بهداشتی و درمانی الگوی مناسبی برای توسعه فعالیت‌های جمعیت‌های ملی است.

5/13/2023 2:29:00 PM
آخرین اخبار