S
Header
کد خبر : 65423

قدردانی دکتر کولیوند از حاضرین در سخنرانی رئیس جمهوری

سرویس اخبار
رئیس جمعیت هلال احمر از حضور‌ پرشور کارکنان، داوطلبان و امدادگران در سخنرانی و دیدار آیت الله سیدابراهیم رئیسی قدردانی کرد.
دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 15:12
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
قدردانی دکتر کولیوند از حاضرین در سخنرانی رئیس جمهوری رئیس جمعیت هلال احمر از حضور‌ پرشور کارکنان، داوطلبان و امدادگران در سخنرانی و دیدار آیت الله سیدابراهیم رئیسی قدردانی کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/05/202305107612416025_Thum.jpg قدردانی,دکتر,کولیوند,از,حاضرین,در,سخنرانی,رئیس,جمهوری nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در متن پیام قدردانی دکتر کولیوند آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و در آغازین روزهای هفته هلال احمر در کشور، شما خادمان ملت بزرگ ایران در این نهاد امدادی و داوطلبانه، به وسعت قلب‌های مهربان و نوعدوست خویش، با رئیس محترم جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی دیدار کردید.
اشتیاق هزاران امدادگر، داوطلب و کارمند برای دیدار با رئیس جمهور مردمی و اظهار لطف خالصانه جناب آقای دکتر رئیسی به شما برادران و خواهران خدوم و همکاران عزیزم در هلال احمر، نشانه‌ای از عمق اعتماد و حُب دو سویه میان خادمان ملت در  جمعیت هلال احمر و دولت مردمی است.
هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ روزی ماندگار برای خانواده بزرگ هلال احمر و پاداش معنوی در برابر تلاش‌های شبانه‌روزی شما در عملیات‌های بشردوستانه نوروز و ماه مبارک رمضان بود.
این حضور، جلوه‌ای از احترام و مهر و نشر ذات پاک هلال احمر در فضای صمیمی سالن مجموعه آزادی بود که به مبارکی قدم‌های شما حاصل و مایه افتخار شد.
قدردان قدم‌رنجه همه شما عزیزان در این ضیافت مهربانی هستم.
 

پیرحسین کولیوند
رئیس جمعیت هلال احمر

5/8/2023 3:12:13 PM
آخرین اخبار