S
Header
کد خبر : 65422
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در گردهمایی گرامیداشت روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال احمر

جوانان سرمایه های بی‌بدیل جمعیت هلال احمرند/ برای بهره گیری از ظرفیت عظیم اجتماعی باید برنامه ریزی کرد

سرویس اخبار
آئین گرامیداشت هفته هلال احمر در سالن دوازده‌هزارنفری آزادی با حضور دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر، رئیس و مدیران جمعیت هلال احمر و برخی از مسئولان کشوری و لشکری روز دوشنبه ١٨ اردیبهشت برگزار شد.
دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 14:54
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
جوانان سرمایه های بی‌بدیل جمعیت هلال احمرند/ برای بهره گیری از ظرفیت عظیم اجتماعی باید برنامه ریزی کرد آئین گرامیداشت هفته هلال احمر در سالن دوازده‌هزارنفری آزادی با حضور دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر، رئیس و مدیران جمعیت هلال احمر و برخی از مسئولان کشوری و لشکری روز دوشنبه ١٨ اردیبهشت برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/05/202305106138939922_Thum.jpg جوانان,سرمایه,های,بی‌بدیل,جمعیت,هلال,احمرند/,برای,بهره,گیری,از,ظرفیت,عظیم,اجتماعی,باید,برنامه,ریزی,کرد nvhelal

در این مراسم که به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر برگزار شد، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر محور سخنان خود را تشریح و تبیین اهمیت سرمایه اجتماعی در جمعیت هلال احمر قرار داد. 

نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر بزرگترین سرمایه اجتماعی این نهاد عام المنفعه را جوانان برشمرد و تصریح کرد: لازم است تا نهادی مردمی همچون هلال‌احمر بیش از پیش از جوانان به‌ عنوان ظرفیت های عظیم اجتماعی برای اهداف بلند خود همچون احترام به انسانیت و بشریت و کاستن از درد و رنج انسان‌ها و گسترش محبت و صلح در‌ سراسر جهان بهره‌ گیرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر اهمیت ارتقا سرمایه در جامعه را بسترساز رشد سلامت، علم‌ و آگاهی، امنیت و اقتصاد دانست و افزود: ارتقا سرمایه‌ اجتماعی در جامعه شوق و اعتماد عمومی را افزایش خواهد داد و این افزایش می‌تواند در بخش‌های پر اهمیت جامعه نیز تاثیرگذار باشد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین معزی در تشریح اشتراکات در اهداف و اصول‌ دینی هلال احمر با مبانی دینی تصریح کرد: از منظر معارف دینی، ماندگاری در سودمند بودن برای دیگر‌ و دیگران است‌ و در منابع دینی عنوان شده است که مومنان سودمند برای یکدیگر هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا تلاشگران جمعیت هلال احمر به دنبال این هستند که بتواند این اهداف و فعالیت‌ها را در پرتوی کرامت انسانی دنبال کنند و به ارائه خدمت خالصانه و بی‌منت بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در بخش دیگر سخنان خود حضور رئیس جمهوری در مراسم امروز این جمعیت را نیز بستر ساز ارتقا سرمایه‌های اجتماعی در این سازمان مردم نهاد دانست و خاطر نشان کرد: این حضور و حمایت می‌تواند انگیزه‌ امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات درون و برون مرزی این سازمان مردم نهاد را افزایش دهد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی همچنین از خدمات و تلاش‌های خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر قدردانی کرد و افزود: امروز با تلاش‌های شما بزرگواران ایثارگر، خدمتگزارِ مطمئن مردم جامعه از مرکز تا دورافتاده‌ترین روستاهای کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در پایان بار دیگر با تبریک این روز به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر، یاد و خاطره شهدای امدادگر هشت سال جنگ تحمیلی را گرامیداشت.

5/8/2023 2:54:25 PM
آخرین اخبار