S
Header
کد خبر : 65409

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت فرا رسیدن عید فطر

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، عید سعید فطر را تبریک گفت.
جمعه 1 اردیبهشت 1402 ساعت 19:40
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت فرا رسیدن عید فطر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، عید سعید فطر را تبریک گفت. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/04/202304107993119842_Thum.jpg پیام,تبریک,نماینده,ولی,فقیه,در,هلال,احمر,به,مناسبت,فرا,رسیدن,عید,فطر nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، مت پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن عید فطر، عید پایان یک ماه روزه داری و عبادت و بندگی ، عید جداشدن از آلایش ها و پلیدی‌ها و پیوستن به خوبی‌ها و پاکی‌ها را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، عموم مسلمانان جهان، هموطنان عزیز و بویژه امدادگران، نجاتگران، همکاران و اعضای پرتلاش جمعیت هلال احمر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
عیدفطر، عید امید به آینده، عید شادی و نشاط، عید آغاز روزها و رویه‌های نو و مسئولیت پذیری نسبت به دین و اخلاق و انسانیت در سرآغاز دوره جدیدی از زندگی است. این عید بزرگ، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای دور کردن گناه و پلیدی از دل‌ها و جان‌ها است.
امسال به واسطه تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن ، هموطنان عزیزمان در پرتو دو محبت الهی قرار گرفتند و این همراهی صحنه‌هایی از همدلی، نوع دوستی و ایثارگری امدادگران، جوانان و داوطلبان را در ذهن مردم ایران اسلامی ماندگار کرد.
خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر به خصوص جوانان و نجاتگران روزه دار و اعضای این سازمان مردم نهاد در ایام تعطیلات نوروز برای خدمت بی منت به مردم، به دور از خانواده، مشتاقانه و با اخلاص در سراسر کشور حاضر شدند  تا با حضور خود در عرصه ی خدمات نوروزی، افتخار دیگری بر افتخارات جمعیت هلال احمر بیافزایند. اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی همه ، در این عید باشکوه اجر و پاداش اللهی برای این عزیزان و خانواده‌های آنان از خداوند متعال خواستارم.
از سویی دیگر تلاش جوانان و داوطلبان در جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان، به منظور تهیه بسته‌های معیشتی و رساندن آن به دست نیازمندان و همچنین رسیدگی به هموطنان حادثه دیده ناشی از بلاهای طبیعی و حوادث جاده ای در ایام ماه مبارک و در حین عمل و انجام فریضه ی اللهی، از زیباترین صحنه‌های انسانیت و  نوعدوستی و فطرت خداجوست که اجر آن در درگاه الهی محفوظ خواهد بود.
اینجانب ضمن تبریک این عید سعید، از پروردگار رحمان تقاضا دارم این تلاش ها، عبادت ها، دعا و نیایش ها در این ماه پربرکت را از همه بندگان بپذیرد و آنچه انجام داده ایم و انجام گرفته است، موجبات رضایت حضرت ولی عصر ارواحنافداه را فراهم آورد.

 

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
شوال المکرم ١۴۴۴ ه. ق
اردیبهشت ماه ١۴٠٢»

4/21/2023 7:40:21 PM
آخرین اخبار