S
Header
کد خبر : 65404
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در همایش تقدیر از فعالان طرح‌های نوروزی

جوانان هویت اصلی هلال احمر را شکل می‌دهند/مومنان خدمتگزار یکدیگر هستند

سرویس اخبار
مراسم تقدیر از فعالان طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با حضور رئیس و نماینده ولی فقیه در هلال احمر و دیگر مسئولین این مجموعه در سالن توانبخشی هلال احمر برگزار شد.
چهارشنبه 30 فروردین 1402 ساعت 20:34
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
جوانان هویت اصلی هلال احمر را شکل می‌دهند/مومنان خدمتگزار یکدیگر هستند مراسم تقدیر از فعالان طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با حضور رئیس و نماینده ولی فقیه در هلال احمر و دیگر مسئولین این مجموعه در سالن توانبخشی هلال احمر برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/04/202304105129425576_Thum.jpg جوانان,هویت,اصلی,هلال,احمر,را,شکل,می‌دهند/مومنان,خدمتگزار,یکدیگر,هستند nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی در این آیین سخنان خود را با اشاره به همزمانی امسال بهار قرآنی (ماه‌مبارک رمضان) و بهار طبیعت (عید نوروز) آغاز کرد و خدمات ایثارگرایانه جمعیت هلال احمر را در این ایام مهم و قابل قدردانی برشمرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در ادامه با تبیین ابعاد گسترده طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، حضور جوانان، امدادگران و داطلبان عضو این نهاد خدمت‌رسان در عرصه کمک به هم نوع در ایام نوروز را از مهمترین فعالیت‌های جمعیت هلال احمر دانست که نقش موثری در ایجاد شرایط آرام و امن برای مسافران ایفا می‌نماید.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر با ذکر این نکته اساسی که اعضای جمعیت هلال احمر بدون هیچگونه چشمداشتی در کمک به آسیب دیدگان همواره پیشتاز بوده‌اند افزود: در طرح‌های نوروزی به خوبی این مهم نمایان است چرا که اعضای مشارکت کننده در آن برای فراهم کردن ایامی دلنشین و آرام باید از تعطیلات خود بگذرند.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان هویت اصلی جمعیت هلال احمر را شکل می‌دهند، تصریح کرد: حضور داوطلبانه جوانان در چنین برنامه‌های نشان می‌دهد که جوانان امروز ایران اسلامی نسبت به‌ارزش‌ها اخلاقی پایبند و ثابت قدم هستند.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در این آیین همراهی و ارتباط مستمر دستگاه‌ها،نیروهای انتظامی، امدادی و خدمت‌رسان در ایام نوروز را مثبت ارزیابی کرد و از تمام تلاش‌گران در این ایام قدردانی کرد.

وی بدست آوردن رضایت خدا و پا نهادن در مسیر پروردگار را ریشه‌ی اصلی خدمات هلال احمر ایران دانست و افزود: بارزه‌ی اصلی فعالیت‌های هلال احمر در هلال احمر خدمت به دیگری است، امری خداپسندانه که در دین‌ مبین اسلام برآن تاکید بسیار شده است. 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به آیات و  روایات متعدد، خدمت‌ورزی به دیگر مومنان را یکی از نشانه‌های مومن برشمرد و افزود: پیامبر اکرم (ص) هم فرموده اند که  خدمت‌کننده به مردم محبوب ترین مخلوق خدا در نظر خدا است.

4/19/2023 8:34:48 PM
آخرین اخبار