S
Header
کد خبر : 65403

بازدید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر قم از مراکز درمانی جمعیت استان

سرویس اخبار
یکشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 08:00
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
بازدید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر قم از مراکز درمانی جمعیت استان http://media.nvhelal.ir//Image/2023/04/202304106484890933_Thum.jpg بازدید,مسئول,دفتر,نمایندگی,ولی,فقیه,در,هلال,احمر,قم,از,مراکز,درمانی,جمعیت,استان nvhelal

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم از مراکز درمانی این جمعیت بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین فقیه در این بازدید ضمن گفت‌وگو  با معاون درمان و توانبخشی جمعیت استان، مدیران، کارشناسان داروخانه و مرکز فیزیو تراپی و توانبخشی هلال احمر روند ارائه خدمات به متقاضیان را بررسی و ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه در این مراسم ضمن عرض تبریک و تهنیت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و بیان روایت از پیامبر اکرم(ص) در خصوص تحول آفرینی، به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در روز اول فروردین ماه پرداخت و آن را نقشه راه یک ساله کشور دانست .

وی در ادامه با اشاره به نگاه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به نوروز و شکل گیری آن، به تبیین اقدامات پیش رو در دفتر نمایندگی ولی فقیه بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال(مهار تورم و رشد تولید) پرداخت. 

حجت الاسلام والمسلمین فقیه ضمن بررسی مشکلات در این حوزه ها اعلام آمادگی کرد که با ارائه راهکارهای مناسب تلاش خود را در جهت رفع موانع در خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان به کار گیرد . 

وی به پیگیری‌های انجام شده در خصوص بیمه امدادگران  نیز اشاره و افزود این مدیریت نشان داده است که توانایی حل هر مشکلی در جمعیت را دارد.

وی در پایان از همکاران این مراکز که در تعطیلات با ارائه خدمت صادقانه به محرومین و بیماران تلاش نمودند قدردانی کرد.

4/16/2023 8:00:00 AM
آخرین اخبار