S
Header
کد خبر : 65400
نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر

روز قدس روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین است/ مشارکت در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف دینی و انسانی است

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پیش از ظهر امروز با حضور در میان خیل عظیم روزه‌داران و راهپیمایان روز جهانی قدس، مسئله فلسطین را اولویت و مسئله اصلی مسلمانان و آزادیخواهان جهان دانست و مشارکت در این راهپیمایی را یک تکلیف انسانی و دینی برشمرد.
جمعه 25 فروردین 1402 ساعت 14:12
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
روز قدس روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین است/ مشارکت در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف دینی و انسانی است نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پیش از ظهر امروز با حضور در میان خیل عظیم روزه‌داران و راهپیمایان روز جهانی قدس، مسئله فلسطین را اولویت و مسئله اصلی مسلمانان و آزادیخواهان جهان دانست و مشارکت در این راهپیمایی را یک تکلیف انسانی و دینی برشمرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/04/202304100997350215_Thum.jpg روز,قدس,روز,دفاع,از,مظلومیت‌,ملت,فلسطین,است/,مشارکت,در,راهپیمایی,روز,قدس,یک,تکلیف,دینی,و,انسانی,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی، با اشاره به اینکه روز قدس یادگار ماندگار امام خمینی(ره) است، افزود: هر ساله‌ شاهد هستیم  این روز گران‌قدر پرشور تر از سال گذشته برگزار می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین معزی ضمن تجلیل از حضور پرشور و همیشگی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی‌های روز قدس، این حضور پرشور را نتیجه بصیرت ملت ایران دانست که روز قدس را به روز دفاع از مظلوم و مبارزه علیه ظالمان  بدل کرده است.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به روحیه بالای ملت ایران برای حمایت از مردم فلسطین به پیروی از دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران اسلامی همواره در طول مبازرات انقلابی خود، خطرات وجود اسرائیل در منطقه برای ایجاد نفاق و تنش در بین مسلمانان و بر هم زدن اسلام و کشورهای اسلامی را یادآور می‌شده است‌.
وی در ادامه با اشاره به این ضرورت که صدای مظلومیت ملت فلسطین را باید به گوش جهانیان رسانید، خاطرنشان کرد:  ما در قبال فلسطین یک رسالت انسانی و یک رسالت دینی داریم. این راهپیمایی به عنوان یک نماد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا همبستگی مقاومت بتواند خودش را بیشتر نشان دهد.
یادآور می‌شود نماینده ولی فقیه در هلال احمر در طول مسیر راهپیمایی روز قدس با امدادگران و اعضاء این جمعیت گفت‌وگو داشت و از فعالیت‌ها و خدمات این نهاد مردمی و عام المنفعه در این مراسم تقدیر و تشکر نمود

4/14/2023 2:12:20 PM
آخرین اخبار