S
Header
کد خبر : 65398

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام علی (ع) در ساختمان صلح هلال احمر

سرویس اخبار
مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام علی (ع) در نمازخانه ساختمان صلح این مجموعه برگزار شد.
سه‌شنبه 22 فروردین 1402 ساعت 14:47
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام علی (ع) در ساختمان صلح هلال احمر مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام علی (ع) در نمازخانه ساختمان صلح این مجموعه برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/04/202304107793559108_Thum.jpg برگزاری,مراسم,سوگواری,شهادت,امام,علی,(ع),در,ساختمان,صلح,هلال,احمر nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر، سلیمانی دبیر کل این جمعیت و جمعی از مدیران و کارکنان جمعیت برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید علی فاطمی نیا ضمن تبیین ابعاد مختلف سیره امام علی (ع) به بیان خصائص و ویژگی‌‌های حضرت امیرالمومنین (ع) پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر اردبیل با اشاره به عظمت شخصیت و تاثیرگذاری امام علی (ع) در صدر اسلام، ضربت خوردن و شهادت آن حضرت را یکی از غمبارترین وقایع تاریخ برشمرد و ادامه داد: امام علی(ع) تجسم همه خوبی‌ها است، نعمت داشتن ولایت امام علی(ع) نعمت بزرگی است و انسان باید شکر این نعمت را به جای آورد چرا که محبت امام علی(ع) انسان را از آتش جهنم نجات می‌دهد.
حجت الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا بر لزوم حفظ آموزه‌ها و سفارش‌های آن حضرت نیز تاکید کرد و با برشمردن خصایل ممتاز علمی و اخلاقی امام علی (ع) و تلاش و مجاهدت، این حضرت را حیات دوباره جامعه تعبیر کرد.
وی به ضرورت الگوبرداری از سیره حضرت علی(ع) در جامعه امروز نیز اشاره کرد و افزود: نهادینه سازی سیره علوی در تبیین ارزش‌ها و کمک به رشد اخلاق و معنویت در جامعه ضروری است.
در این مراسم همچنین حمید فارسی، ذاکر اهل بیت (علیهم السلام ) به ذکر مصیبت و مرثیه سرایی پرداخت و حاضران با سینه زنی و نوحه خوانی، در سوگ شهادت حضرت علی(ع) اشک ماتم ریخته و به عزاداری پرداختند.

4/11/2023 2:47:00 PM
آخرین اخبار