S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 65380

پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت

سرویس اخبار
در آستانه ماه مبارک رمضان و تحویل سال نو خورشیدی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر در پیامی بهار قرآنی و بهار طبیعت را به همه هموطنان بالاخص جوانان، داوطلبان، امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر تبریک گفت.
دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 12:57
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت در آستانه ماه مبارک رمضان و تحویل سال نو خورشیدی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر در پیامی بهار قرآنی و بهار طبیعت را به همه هموطنان بالاخص جوانان، داوطلبان، امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر تبریک گفت. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/10/202110109815170115_Thum.jpg پیام,نماینده,ولی,فقیه,در,هلال,احمر,به,,مناسبت,حلول,ماه,مبارک,رمضان,و,بهار,طبیعت nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه ،متن پیام حجت الاسلام و المسلمین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فانظر الی آثار رحمت الله کیف یحی الارض بعد موتها

در آستانه بهار طبیعت و بهار قرآنی، حلول ماه مبارک رمضان و سال نوی خورشیدی، این دو مناسبت پربرکت و پر از زندگی و این تقارن معنادار را به همه ملت ایران و ایرانیان سراسر دنیا و مسلمانان جهان تبریک می گویم.

نوروز نماد زندگی و ماه رمضان، ماه دعوت خدا به زندگی است. ماهیت این دو بهار یعنی بهار طبیعت و بهار معنویت، یکی است؛ زندگی! جامعه ما امروز نیازمند هوای تازه معنوی و روانی برای تنفس زندگی شاد و پرامید برای ایفای مسئولیت تاریخی خود در ایجاد گفتمان جدید فرهنگی مبتنی بر نگرش انقلابی است.

انقلابی سترگ که برآمده از روح دعوت خدا به حیات طیبه اسلامی در کلام و دعوت روح خدا، خمینی کبیر بود. بیایید دوباره زندگی را تجربه کنیم! بیایید در فضای نوروز و رمضان و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نفسی عمیق بکشیم تا ریه هامان پر از هوای پاک دین و فرهنگ و اخلاق و معنویت شود و ما را برای صعود به قله های بلند زندگی پیشرفته معنوی و مادی کمک کند.

توقع می رود جمعیت هلال احمر نیز در سال جدید با اتخاذ رویکرد فرهنگی، به جریان روحی نو در زندگی مردم ایران و جهان و تسکین آلام مردمان اهتمام بورزد.

اینجانب مجددا به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی فرارسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان را به آحاد ملت ایران و همکاران عزیزم در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم و ضمن آرزوی بهروزی برای ایرانیان دوست داشتنی، از پیشگاه خداوند بزرگ می خواهم سال نو را سال ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه تقدیر فرماید و تلاش های ما را موردنظر و رضایت آن امام منتظر قراردهد. 

 

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته 

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

3/20/2023 12:57:05 PM
آخرین اخبار