S
Header
کد خبر : 65367
دیدار رئیس هلال‌احمر با فرمانده کل سپاه به مناسبت روز پاسدار

سرلشکر سلامی: امدادرسانی هلال احمر در ترکیه و سوریه، برگ زرینی را برای ایران در منطقه ثبت کرد

سرویس اخبار
سرلشکر سلامی در این دیدار گفت: خدمات هلال احمر همچون باران است، یکنواخت بر سر همه مردم می‌بارد و بدون هرگونه تبعیض و مطابق با اصل انسان دوستی رفتار می‌کند. او از خدمات هلال‌احمر در ترکیه نیز قدردانی کرد.
شنبه 6 اسفند 1401 ساعت 22:33
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
سرلشکر سلامی: امدادرسانی هلال احمر در ترکیه و سوریه، برگ زرینی را برای ایران در منطقه ثبت کرد سرلشکر سلامی در این دیدار گفت: خدمات هلال احمر همچون باران است، یکنواخت بر سر همه مردم می‌بارد و بدون هرگونه تبعیض و مطابق با اصل انسان دوستی رفتار می‌کند. او از خدمات هلال‌احمر در ترکیه نیز قدردانی کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/02/202302127471203774_Thum.png سرلشکر,سلامی:,امدادرسانی,هلال,احمر,در,ترکیه,و,سوریه،,برگ,زرینی,را,برای,ایران,در,منطقه,ثبت,کرد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، روز شنبه ٦ اسفندماه، دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر به همراه دبیرکل و جمعی از مدیران این جمعیت به مناسبت روز پاسدار و جانباز به دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران رفتند.

در این دیدار فرمانده کل سپاه ضمن قدردانی از فعالیت‌های هلال احمر در کمک به حادثه دیدگان گفت: «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» در هلال احمر جمهوری اسلامی ایران معنا پیدا کرده است. این را به وضوح می‌توان در امدادرسانی به زلزله‌زدگان در داخل و خارج کشور از خوی گرفته تا سوریه و جنوب ترکیه دید.

سردار سلامی افزود: امدادرسانی سریع و موثر امدادگران هلال احمر ایران در زلزله اخیر ترکیه و سوریه، برگ زرینی را برای جمهوری اسلامی در سطح منطقه ثبت کرد و موجب اقتدار پرچم اسلام در زمینه تکریم هم‌نوع و انسان‌دوستی شد.
وی ادامه داد: حضور فعال امدادگران ایرانی در کشور ترکیه، دل‌های مسلمانان 2 کشور را به هم نزدیک کرد.
در این دیدار، رئیس جمعیت هلال احمر نیز با تشریح عملیات اسکان اضطراری در پی زلزله شهرستان خوی و عملیات نجات از آوار در مناطق زلزله‌زده ترکیه و سوریه از همکاری سپاه پاسداران در انتقال هوایی محموله‌های امدادی در این زمین‌لرزه‌ها قدردانی کرد.

کولیوند در ادامه افزود: به محض وقوع زلزله در خوی، ترکیه و سوریه، سپاه با تمام امکانات لجستیکی خود به کمک هلال احمر آمد و کار انتقال اقلام غذایی  پتو، چادر و ... برای زلزله زدگان را تسهیل کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تاکید بر اینکه این کمک سپاه را هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد افزود: کمک سپاه باعث شد عملکرد خوبی در ۳ زلزله خوی  ترکیه و سوریه داشته باشیم و این عملکرد اقتدار ایران را در عرصه ملی و بین المللی به منصه ظهور رساند.

 

2/25/2023 10:33:00 PM
آخرین اخبار