S
Header
کد خبر : 65360

صدور مجوز موکب‌های سلامت در اربعین حسینی ۱۴۰۲

سرویس اخبار
با حضور مدیران مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر و نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات مقرر شد موکب‌های سلامت در اربعین حسینی ۱۴۰۲ در حوزه درمان و سلامت فعالیت دارند، مجوز دریافت نمایند.
چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 15:33
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
صدور مجوز موکب‌های سلامت در اربعین حسینی ۱۴۰۲ با حضور مدیران مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر و نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات مقرر شد موکب‌های سلامت در اربعین حسینی ۱۴۰۲ در حوزه درمان و سلامت فعالیت دارند، مجوز دریافت نمایند. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/02/202302126798921324_Thum.png صدور,مجوز,موکب‌های,سلامت,در,اربعین,حسینی,۱۴۰۲ nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر؛ در راستای اجرای بند هشت مصوبات یکصدوچهارمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی، مورخ ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ تحت عنوان (شرایط احراز موکب‌های سلامت توسط جمعیت هلال‌احمر مشخص و مراتب را به موکب داران اعلام و دارای شناسنامه شوند) و با عنایت به اینکه کلیه فعالیت‌های بهداشتی درمان در کشور عراق، به عهده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ایران در ستاد مرکزی اربعین مسئولیت است، چهارشنبه 3 اسفندماه جلسه‌ای با حضور مدیران مرکز پزشکی حج و زیارت و نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات که در ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) مسئولیت کمیته اسکان و تغذیه را دارند، برگزار شد.

در این جلسه، درباره برنامه‌ریزی، تدوین استاندارد، کیفی‌سازی ارائه خدمات سلامت زائرین، نحوه نظارت بر فعالیت آنان و طراحی نرم‌افزار جذب و صدور مجوز موکب‌های سلامت مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در بخش دیگری از این جلسه، تعیین شد که موکب‌هایی که در اربعین حسینی ۱۴۰۲ در حوزه درمان و سلامت زائرین حسینی فعالیت خواهند کرد، باید مجوز داشته باشند.

 گفتنی است، عملیات بهداشتی درمانی اربعین حسینی ۱۴۰۲ از ماه‌های پیش با تشکیل کمیته‌های مختلف با آسیب‌شناسی همه جانبه عملیات بهداشتی درمانی اربعین حسینی ۱۴۰۱ در مرکز پزشکی حج و زیارت شروع به فعالیت کرد و برنامه‌های متنوعی جهت سلامت زائرین حسینی (ع) در دستور کار این کمیته قرار گرفت.

 

2/22/2023 3:33:00 PM
آخرین اخبار