S
Header
کد خبر : 65359
به مناسبت نیمه شعبان و با مشارکت دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونت داوطلبان استان قم

مسابقه کتابخوانی پیشگامان ظهور در خانه‌های هلال سراسر کشور برگزار می‌شود

سرویس اخبار
سه‌شنبه 2 اسفند 1401 ساعت 15:21
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
مسابقه کتابخوانی پیشگامان ظهور در خانه‌های هلال سراسر کشور برگزار می‌شود http://media.nvhelal.ir//Image/2023/02/202302107698141178_Thum.jpg مسابقه,کتابخوانی,پیشگامان,ظهور,در,خانه‌های,هلال,سراسر,کشور,برگزار,می‌شود nvhelal

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: به مناسبت نیمه شعبان میلاد با سعادت امام زمان(عج) مسابقه کتابخوانی پیشگامان ظهور با هدف آشنایی بیشتر اعضا و داوطلبان با منجی عالم بشریت در قالب طرح منتظران ظهور در خانه‌های هلال سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان قم،  بهرامی ‌افزود: شناخت موعود آخر الزمان و حجت بر حق زمان، از تکالیف مهم همیشه شیعه اهل بیت است. در این باره روایات بسیارى در منابع روایى مسلمین اعم از شیعیان و برادران اهل تسنن آمده است. در همین راستا، از دلایل عقلى و نقلى فراوانى استفاده مى شود که باید همه انسانها در همه اعصار و زمان‌ها، امام زمان خود را بشناسند.

وی افزود: وجود ظرفیت ها و بسترهای بسیار مناسب از لحاظ گستردگی جغرافیایی و منابع انسانی در سطح خانه‌های هلال، ما را بر آن داشت تا با استعانت از حدیث فوق حلقه اتصالی ایجاد کنیم بین مشتاقان امام زمان(عج) و اعضای خدوم و فعال جمعیت هلال احمر؛ باشد تا با گسترش بصیرت در زمره یاران واقعی آن حضرت باشیم.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان پایگاه و ام القرای جهان تشیع و به دلیل خاستگاه وجودی مسجد مقدس جمکران که به دستور حضرتش بنا شده است در نظر دارد با مشارکت دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونت داوطلبان استان؛ در قالب طرح ملی منتظران ظهور در نیمه شعبان المعظم که مصادف با سالروز میلاد پرسرور قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود(عج) است مسابقه کتابخوانی را با موضوع پیشگامان ظهور در سطح خانه‌های هلال سراسر کشور به عنوان یک طرح ملی به اجرا در آورد.

مدیر عامل هلال احمر استان قم هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی بیشتر اعضا و داوطلبان با حضرت بقیه ا... الاعظم امام زمان (عج) و ایجاد شور فرهنگی بین اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال سراسر کشور دانست و بیان کرد: سؤالات این مسابقه کتابخوانی از کتاب احادیث مهدوی در منابع اهل سنت تألیف سیدرضی قادری طراحی شده که علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل پی دی اف کتاب را از سایت جمعیت هلال احمر به نشانی www.rcs.ir دریافت کنند و پاسخ آن را به صورت یک عدد 10 رقمی از چپ به راست بدون فاصله و سایر علامت ها به سامانه پیامکی 30007227001935 ارسال نمایند.

بهرامی‌بیان کرد: مهلت ارسال پاسخ به سوالات تا 13 اسفندماه سال جاری بوده و پس از بررسی پاسخ ها به قید قرعه در شب میلاد حضرت ولی عصر(عج) جوایزی به رسم یادبود به منتخبین اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ دبیرخانه مسابقه کتابخوانی پیشگامان ظهور در استان قم، خیابان ساحلی، جمعیت هلال احمر استان قم، معاونت امور داوطلبان است و علاقمندان به شرکت در این مسابقه سراسری می‌توانند با شماره تماس‌های 8 – 02537708184 داخلی 128 تماس گرفته و سوالات خود را مطرح و پاسخ آن را دریافت کنند.

 

2/21/2023 3:21:00 PM
آخرین اخبار