S
Header
کد خبر : 65358

تدوین برنامه راهبردی هلال‌احمر در گام آخر

سرویس اخبار
برنامه راهبردی جمعیت هلال احمر که کار بررسی و تدوین آن از امسال به دستور و‌ پیگیری رئیس این جمعیت آغاز شده بود اکنون در مراحل پایانی است.
چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 15:15
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
تدوین برنامه راهبردی هلال‌احمر در گام آخر برنامه راهبردی جمعیت هلال احمر که کار بررسی و تدوین آن از امسال به دستور و‌ پیگیری رئیس این جمعیت آغاز شده بود اکنون در مراحل پایانی است. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/02/202302121100857679_Thum.png تدوین,برنامه,راهبردی,هلال‌احمر,در,گام,آخر nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، در جریان نشست‌های تخصصی گفت‌وگو و تبادل نظر بین مدیران عالی ستادی با مدیران عامل استانی در آبادان، معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با ارائه گزارشی از تدوین برنامه راهبردی این جمعیت گفت: برای تدوین برنامه راهبردی، ۸ گام در نظر گرفته شد که در رسیدن به آن تنها گام آخر باقی مانده است.

نامدار عبدالهیان توضیح داد: تاکنون بررسی، پژوهش و مطالعات مختلف شامل ۷ گام‌ یا مرحله انجام شده است و گام هشتم شامل تدوین اقدامات اجرایی بر پایه اهداف این برنامه در حال تدوین است.

او گفت: در هفته پیش رو نسخه‌ای از برنامه تهیه شده برای تمامی ادارات ستادی و جمعیت‌های استانی ارسال می‌شود تا آخرین پیشنهادات و انتقادات مدیران، جمع آوری شود و مرحله پایانی تدوین برنامه راهبردی جمعیت هلال احمر به پایان برسد.

این جلسه با حضور رئیس و دبیر کل جمعیت هلال احمر برگزار شد.

 

2/22/2023 3:15:00 PM
آخرین اخبار