S
Header
            برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) در هلال احمر                        هلال احمر با تاسی از سیره رفتاری امیرالمومنین (ع) به نیازمندان جامعه خدمت نماید                        نماینده ولی فقیه در هلال احمر با خانواده‌ شهیدان خان محمدی دیدار کرد                        دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی                        پرچم هلال احمر یادآور امید و آرامش در جامعه است/مسئولیت‌ در هلال احمر پذیرفتن یک امانت الهی است                        روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی/ گسل‌ فرهنگی به مانند گسل‌ طبیعی ویران‌‌گر است                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد                        هلال احمر در بحران های کشور نقش حیات بخشی دارد                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمراز پایگاه‌ امداد و نجات سرعین            
کد خبر : 65351
دبیر کل هلال احمر در گردهمایی مدیران این جمعیت در آبادان

تکریم امدادگران و حفظ نیروی انسانی در اولویت هلال‌احمر است

سرویس اخبار
دبیرکل جمعیت هلال احمر در گردهمایی مدیران عالی ستادی و عامل استانی این جمعیت در آبادان گفت: به جهت نوع فعالیت و تنوع کار هلال احمر لازم است مدیران در کنار هم بنشینند و چهره به چهره با هم همفکری کنند و تبادل تجربه صورت بگیرد.
چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 17:28
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
تکریم امدادگران و حفظ نیروی انسانی در اولویت هلال‌احمر است دبیرکل جمعیت هلال احمر در گردهمایی مدیران عالی ستادی و عامل استانی این جمعیت در آبادان گفت: به جهت نوع فعالیت و تنوع کار هلال احمر لازم است مدیران در کنار هم بنشینند و چهره به چهره با هم همفکری کنند و تبادل تجربه صورت بگیرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/02/202302124624890350_Thum.png تکریم,امدادگران,و,حفظ,نیروی,انسانی,در,اولویت,هلال‌احمر,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، یعقوب سلیمانی گفت: ۵ ماه قبل این چنین گردهمایی در شهر مقدس مشهد برگزار شد. اکنون با گذشت ۴ ماه، باید نتیجه مصوبات جلسه قبل را بررسی کنیم و گام به گام راه را برای مولدسازی و افزایش بهره‌وری در جمعیت باز کنیم و این مسیر از تکیه بر نیروهای انسانی و تکریم امدادگران می‌گذرد.

دبیرکل هلال احمر همچنین یاد شهدای دفاع مقدس در جبهه‌های خوزستان را گرامی داشت و رشادت‌های جوانان دلیر ایران در زمان جنگ تحمیلی را ستود و گفت: دفاع مقدس امتداد مکتب عاشورای حسینی بود. اکنون که در آستانه سالروز عملیات‌های بزرگ جنگ هستیم باید یاد آن ایام را زنده نگه داریم.

سلیمانی فعالیت داوطلبان، امدادگران و جوانان هلال احمر را ادامه راه جوانان ایرانی در جنگ تحمیلی دانست و گفت: در امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه، امدادگران ایرانی حاضر بودند جان خود را به خطر اندازند تا عملیات نجات زیر آوار ماندگان تسریع شود.این روحیه ایثار یادآور سال‌های دفاع مقدس بود.

سلیمانی توصیه کرد: لازم است برادری، مودت و همدلی بین مدیران و تکریم کارکنان، داوطلبان و جوانان در اولویت باشد. حفظ نیروی انسانی از هرکار دیگری مهم‌تر است.

او خطاب به مدیران حاضر در سالن گفت: توان خود را معطوف به جذب کودکان، نوجوانان و جوانان کنید. فعالیت سازمان جوانان و ترویج فرهنگ داوطلبی از کودکی بسیار اهمیت دارد.

گردهمایی مدیران عالی ستادی و عامل استانی هم اکنون در منطقه آزاد اروند در حال برگزاری است.

 

2/22/2023 5:28:00 PM
آخرین اخبار