S
Header
کد خبر : 65343

شرایط جدید آموزشی و تحصیلی برای طلاب شرکت کننده در دوره‌های آموزشی امدادی

سرویس اخبار
نشست هم اندیشی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان هلال احمر و مسئول آموزش‌های غیر حضوری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور به میزبانی سازمان جوانان برگزار شد.
سه‌شنبه 25 بهمن 1401 ساعت 23:23
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
شرایط جدید آموزشی و تحصیلی برای طلاب شرکت کننده در دوره‌های آموزشی امدادی نشست هم اندیشی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان هلال احمر و مسئول آموزش‌های غیر حضوری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور به میزبانی سازمان جوانان برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/02/202302101232407555_Thum.jpg شرایط,جدید,آموزشی,و,تحصیلی,برای,طلاب,شرکت,کننده,در,دوره‌های,آموزشی,امدادی nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین بختی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ضمن معرفی حوزه‌های چندگانه این جمعیت و  جایگاه ویژه جوانان به عنوان دریچه فرهنگی این نهاد بشردوست و مردمی، نقش کانون‌های طلاب را مانند دیگر اقشار بسیار موثر و مسئولیت آنان را بیشتر دانست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان خاطر نشان کرد: طلاب علاوه بر فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه در حوادث باید به نقش، مسئولیت و هویت طلبگی خود نیز بپردازند لذا در این باره نیز بسته‌های آموزشی لازم تهیه شده که برای طلاب در سطوح مختلف برگزار و در پایان نیز گواهی شرکت در دوره برای آنان صادر خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین موسویان، مسئول آموزش‌های غیر حضوری حوزه‌های علمیه کشور نیز گفت: بالابردن سطح آموزشی طلاب یکی از هدف‌های مشترک و مهم میان حوزه های علمیه و جمعیت هلال احمر می‌باشد. شرکت در دوره های هلال احمر و فراگیری آموزش های لازم می تواند سطح آمادگی طلاب را جهت حضور هرچه موثرتر در حوادث طبیعی افزایش دهد.

وی تاکید کرد: طلاب شرکت کننده در دوره های هلال احمر از شرایط جدید آموزشی و تحصیلی استفاده خواهند نمود.

 

2/14/2023 11:23:00 PM
آخرین اخبار