S
Header
کد خبر : 65314

قدردانی از هلال احمر در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز

سرویس اخبار
بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز، مدرسه، خانواده و معلمان آینده» با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حجت الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز در وزارت کشور برگزار شد.
جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 16:13
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
قدردانی از هلال احمر در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز، مدرسه، خانواده و معلمان آینده» با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حجت الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز در وزارت کشور برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/01/202301103309355482_Thum.jpg قدردانی,از,هلال,احمر,در,بیست,و,نهمین,اجلاس,سراسری,نماز nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این همایش که پس از گذشت دو سال از فراگیری ویروس کرونا در کشور برگزار شد؛ عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز در طول سال‌های  ۱۳۹۹ و  ۱۴۰۰ مورد ارزیابی قرار گرفت که بر این اساس عملکرد «جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» در سال ١٣٩٩ از حیث اجرای برنامه‌های مصوب «شایسته تقدیر» ارزیابی شد. 

در بیانیه این اجلاس آمده، در ارزیابی عملکرد اقامه نماز سال ۱۳۹۹ مجموعا ۲۲۰۲ گزارش در دو سطح ملی و استانی و در ارزیابی عملکرد اقامه نماز سال ۱۴۰۰ مجموعا ۶۷۴۶ گزارش در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی، توسط هیات‌های ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. 

متن پیام قدردانی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز از جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

« وَمَنْ تَطَوَّعَ خَیْرًا فَإِنَّ اللَّهَ شَاکِرٌ عَلِیمٌ »

توفیق خدمت‌گزاری به نماز، نور چشم پیامبر اکرم (ص) بالاترین هدیه الهی است. پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می‌کنید، بزرگترین پس‌انداز و حمایت و لطفی که در سایه نماز دریافت می‌کنید؛ بهرین بیمه‌هاست.

ستاد اقامه نماز کشور در راستای ماموریت ذاتی خود که بر گرفته از اسناد بالادستی نماز است با تشکیل هیات‌های ارزیابی و داوری، بر اساس شاخص‌های مندرج در پیام مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سیزدهمین اجلاس سراسری نماز و مفاد ماده ۲۰ آئین‌نامه ترویج فرهنگ نماز مصوب هیئت محترم وزیران عملکرد هر یک از دستگاه‌های اجرائی را در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز مورد ارزیابی قرار داده است که بر این اساس عملکرد «جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» در سال ۱۳۹۹ از حیث اجرای برنامه‌های مصوب «شایسته تقدیر» ارزیابی می‌شود.

این جانب از همه مسئولان و دست اندرکاران امر اقامه نماز در آن دستگاه تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم تلاش‌های به عمل آمده مرضی رضای خدواند متعال قرار گرفته باشد.

محسن قرائتی 

رئیس ستاد اقامه نماز

1/27/2023 4:13:51 PM
آخرین اخبار