S
Header
کد خبر : 65306

پیام نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر

سرویس اخبار
حجت‌الاسلام والمسلمین معزی به مناسبت میلاد پربرکت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و روز مادر طی پیامی، این مناسبت بزرگ را تبریک گفت.
پنج‌شنبه 22 دی 1401 ساعت 19:37
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پیام نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر حجت‌الاسلام والمسلمین معزی به مناسبت میلاد پربرکت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و روز مادر طی پیامی، این مناسبت بزرگ را تبریک گفت. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/01/202301104990329617_Thum.jpg پیام,نماینده,رهبر,معظم,انقلاب,در,هلال,احمر,به,مناسبت,میلاد,حضرت,فاطمه,(س),و,روز,مادر nvhelal

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

انا‌ اعطیناک کوثر 

دختر فکر بکر من، غنچه لب چو وا کند
از نمکین کلام خود حق نمک ادا کند 

فیض نخست و خاتمه نور جمال فاطمه
چشم دل از نظاره در مبدأ و منتهی کند 

قبله خلق، روی او، کعبه عشق کوی
او چشم امید سوی او تا به که اعتنا کند 

آن‌گاه که پیمانه‌های هستی از سرچشمه پر فیض انوار الهی سیراب می‌گشت، پیمانه آفرینش زن از مهر و زیبایی حضرت حق لبریز شد و کانون امید و زندگی را روشنایی بخشید. بال‌های آزادی از بردگی و پرواز به سوی‌ نور را فرا گسترد و انسان‌ها را به زندگی فرا‌زمینی با بهره‌گیری از چشمه حیات‌بخش کوثری نوید داد.
آری بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد کوثر نور و معرفت حضرت فاطمه زهرا (س) است،  میلاد یگانه بانوی جهان اسلام که برای همه انسان‌ها سرچشمه معرفت و برای همه زنان عالم منشاء خیر عظیم و الگویی بی‌بدیل است. 
در جمعیت هلال احمر نیز ما مفتخر به حضور بانوان امدادگر و داوطلبی هستیم که با عشق و علاقه وافری که به خاندان اهل‌بیت عصمت و‌طهارت (ع) دارند و با پیروی از سیره فاطمی به‌ ارائه خدمت نوع‌دوستانه‌ می‌پردازند و وظیفه خطیر خود را به بهترین نحو ایفاء می‌نمایند. 
اینجانب ضمن تبریک میلاد ‌بانوی عصمت، عفت و آزادگی، دخت پیامبر گرامی اسلام حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) به عموم بانوان کشور خصوصاً بانوان همکار شاغل، امدادگران، داوطلبان، جوانان و نجاتگران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، دوام توفیقات آنان و شادکامی روزافزون شان را از خداوند متعال خواستارم. 

عبدالحسین معزی 
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

1/12/2023 7:37:37 PM
آخرین اخبار