S
Header
کد خبر : 65298
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در زنجان

سردار سلیمانی متفکری آزاد اندیش بود

سرویس اخبار
جمعه 16 دی 1401 ساعت 08:31
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
سردار سلیمانی متفکری آزاد اندیش بود http://media.nvhelal.ir//Image/2023/01/202301109919399037_Thum.jpg سردار,سلیمانی,متفکری,آزاد,اندیش,بود nvhelal

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان زنجان گفت: شهید سلیمانی متفکری آزاد اندیش و پرورش یافته مکتب اهل بیت(ع) بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت دراستان زنجان، حجت الاسلام جواد نصیری در آیین بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: کمک و تسهیل امور و مشکلات همنوعان شهادت محسوب می شود و چنانچه فردی در مجلسی نشسته و حدیثی قرائت و به آن عمل شود نیز شهادت به شمار می رود.
وی تاکید کرد: سردار دلها به حدی متفکر و آزاد اندیش بود که در آن برهه از زمان تشخیص داد جنگ با داعش را به داخل ایران سوق ندهد و در مرزهای سوریه قلع و قمع شوند تا امنیت ایران حفظ شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان بر اساس آیات قرآن کریم کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده نبوده و زنده هستند، گفت: شهدا شاهد و شفاعت کننده هستند و همه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
حجت الاسلام نصیری با بیان اینکه برتر از شهادت تفکر است، ادامه داد: قرآن فراتر از تفکر بشریت بوده و کسی که اسارت فکری و تعصب بی جا داشته باشد به پیشرفت و ترقی نخواهد رسید.
وی اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن کریم یک ساعت تفکر برابر با ٧٠ سال عبادت است و این مهم را سردار سلیمانی در جنک با داعش به خوبی نمایان و امنیت را برای همه ملت ایران تضمین کرد و این مهم را وظیفه خود دانست.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان، برخورد با فرزندان یتیم و سرکشی به خانواده های شهدا را از مهمترین ویژگی های بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد.
در آیین بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت سوره هایی از قرآن کریم به شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای ایران اسلامی هدیه شد.

1/6/2023 8:31:00 AM
آخرین اخبار